Even een overzicht van wat ik ondernomen heb :
Zaterdag 15/10 contact proximus aansluiting 2e verblijf : vriendelijke dame aan de lijn die onmiddellijk vond dat ik recht had op 10 euro korting, aansluiting 2e verblijf zou 35 euro kosten en 2 weken duren, ook toen ik haar zei dat op de website een hoger bedrag stond vermeld , hield ze vol dat ze het voor die prijs in orde kon brengen, maar zij kon slechts 1 transactie doen die dag en had al een aanvraag korting ingegeven. Zij ging mij op maandag zelf terug contacteren. Op maandag geen reactie
dinsdag 18/10 contact proximus waar dus een hogere prijs werd voorgesteld en een aansluittermijn van 3 weken werd vermeld. Hij noteerde mijn klacht dat een andere prijs werd beloofd en ging die dame er op aanspreken.
woensdag 19/10 contact proximus want die aansluiting moest dringend gebeuren, eerste medewerker aan de lijn ging dit nakijken maar ben uiteindelijk doorverbonden met iemand anders, terug heel mijn uitleg. Dame heeft geluisterd naar mij maar prijs was 43.99 euro, zij ging aansluiting in orde brengen en vragen om sneller dan 3 weken te proberen. Later die dag moest ik dan online inplannen en vroegste dat mogelijk was begin december. Nog gebeld hiervoor maar konden er niets aan doen, was zeer druk. Uiteindelijk vrijdag 2 december ingepland. Er werd nog een klachten ticket aangemaakt om afspraak te vervroegen maar nooit iets van gehoord. Nadien nog in proximus winkel Wijnegem geweest om dit aan te kaarten maar konden ook niet vervroegen.
vrijdag 2/12 : dagje verlof genomen en naar 2e verblijf gereden aan de kust (150 km enkel), s morgens sms dat men zou langskomen tussen 14.30u en 16.30, nadien sms dat het tussen 13u en 15u zou worden. Uiteindelijk om 14.57u een sms dat men niet meer zou langskomen en dat afspraak verplaatst wordt naar 5/1/2023 !!!. Dus voor niks dag verlof en 300 km gereden. Onmiddellijk contact gehad met 0800nummer proximus → boos telefoontje natuurlijk want dag verlof voor niks en 300 km gereden + afspraak nog 4 weken langer. Vriendelijke en begripvolle medewerker, bijna een uur mee gebeld, heeft klachtenformulier opgesteld voor compensatie verlof en km + klachtenformulier om de afspraak te vervroegen. Wij hebben 2 weken verlof (laatste 2 weken december) dus voorstellen genoeg om dit in te plannen, want wij gaan hier geen extra verlof meer voor nemen. Voor de zekerheid afspraak op vrijdagavond 6/1/2023 gezet tussen 17u en 20u. S avonds stond er nog steeds 5/1 in de afspraak vermeld en heb dit zelf proberen te verplaatsen, laatste bevestiging is inderdaad gelukt om op 6/1 s’avonds te zetten maar in het afsprakenformulier blijft die afspraak in de voormiddag staan.
Wie kan mij hierbij helpen ?? heb het gevoel om echt een nummer te zijn bij proximus, sussen wel met het opstellen van een ticket voor dit en een ticket voor dat, maar hier wordt ook niets mee gedaan. Ik wil mijn aansluiting dit jaar nog in orde hebben, denk dat dit toch mag verwacht worden bij een aanvraag half oktober !!!
Misschien dit weekend ook eens nakijken bij andere provider want weet het niet meer …………..
Als iemand van proximus dit leest, ik wil dus een aansluiting deze maand nog, denk dat er eens een extra inspanning mag komen van jullie kant