@felix_05
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en je meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik heb zoals voorgesteld door Martin alle referentie data in mijn profiel opgeslagen.
Mijn eerdere correspondentie met de aannemer vind je in het voorgaande antwoord.
@felix_05 Wij doen navraag en laten je spoedig antwoord. Groetjes Luc
@felix_05 Men laat ons weten;
Beste,
Eerst bedankt voor uw interesse voor Fiber.
Het is volledig juist dat wij onze klanten informeren ivm het nieuwe netwerk van Fiberklaar.
Zodra wij een goedkeuring krijgen, geven we de adressen door aan Fiberklaar.
Echter is Fiberklaar diegene die het nieuwe netwerk zal bouwen en ook beheren.
Zij zijn dus verantwoordelijk voor de fiber vanuit hun centrale tot en met het eerste aansluitpunt in uw huis.
Zodra dit in orde is kan Proximus pas verder voor de afwerking.
Bijkomend laten we u graag weten dat de persoon die u over de vloer heeft gekregen in opdracht van Fiberklaar kwam.
De wachttijden tussen dit bezoek en het effectief aansluiten daar heeft enkel Fiberklaar het antwoord op.
Men moet hier natuurlijk rekening houden dat een nieuw netwerk tijd in beslag neemt, goedkeuring om een centrale te plaatsen, goedkeuring om de werken in de straat uit te voeren, enz.
Als Proximus zijn wachten wij dus ook vol ongeduld om u verder op het nieuwe netwerk aan te sluiten.
Klant kan best even contact opnemen met Fiberklaar op het nr 078/ 31 99 87 of via het Fiberklaar contactformulier https://www.fiberklaar.be/nl/contact of via mail service@fiberklaar.be