Skip to main content
Beantwoord

HLN werkt niet meer


Mutlie

Allez, nu nog wel, MAAR vannacht kreeg ik deze mail:

 

Via mijn account bij  DPG (ik heb er nog abonnementen) vind ik
 




Wat is er aan de hand? Waarom wordt dit abonnement plots - éénzijdig ! -  stopgezet?



 

Beste antwoord door Joel M

@Mutlie Ik uw GID code via privébericht doorgestuurd moest je deze nog niet hebben.Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2140 reacties
  • 7 maart 2025

@Mutlie Bij ons staat hierover nergens iets vermeld van opzegging.Anders moet je eens contact opnemen met HLN voor meer uitleg.Het kan ook zijn dat de mail nep is.Groetjes,Joel.


Mutlie
  • Auteur
  • 1963 reacties
  • 7 maart 2025

@Joel M 
De mail is niet nep! Zie ook mijn 2e screenshot van mijn account bij HLN.

Hun chatbot begrijpt alleen de standaard vragen en legt gewoon af.
Hun bemande abonnementslijn is nog niet open. Straks even bellen.
Ik laat nog weten wat ze zeggen.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2140 reacties
  • 7 maart 2025

@Mutlie Prima.Ben benieuwd wat voor uitleg ze gaan geven😊 Groetjes,Joel


Mutlie
  • Auteur
  • 1963 reacties
  • 7 maart 2025

Ik raak er telefonisch maar niet binnen. Het zou erg (te) druk zijn. De stem zegt later terug te bellen en legt dan gewoon af. Wow! 
Zou ik niet de enige Proximusklant zijn waarvan het abonnement is opgezegd? 😇


Mutlie
  • Auteur
  • 1963 reacties
  • 7 maart 2025

Eindelijk binnen geraakt.

De abonnementsdienst kaatst de bal naar Proximus en vraagt een actieve ( ! ) GID code
Verlenging van het abonnement is dan geen probleem.
 


Martin
  • 33205 reacties
  • 7 maart 2025

Volgens mij zeker niet, allee toch wat ik hier in de loop der jaren al regelmatig gelezen heb van meldingen “mijn HLN werd opgezegd hoe komt dat….?”  . Het is wel zo dat dit de laatste tijd minder gebeurd blijkbaar aangezien het toch al een tijd geleden is, tot jij nu het weer voor hebt.

Wat HLN dan dikwijls vraagt is om de GID code door te spelen, enfin we zullen maar afwachten wat ze te vertellen hebben zeker….


Mutlie
  • Auteur
  • 1963 reacties
  • 7 maart 2025

Tja, hopelijk wordt dit geen pingpong spelletje.

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2140 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

@Mutlie Ik uw GID code via privébericht doorgestuurd moest je deze nog niet hebben.Groetjes,Joel


Mutlie
  • Auteur
  • 1963 reacties
  • 7 maart 2025

Ik denk dat dit niet het begin is van een tafeltennis spelletje.
Ik heb terug gebeld - uiteraard met een andere HLN medewerker - die vroeg of ik een link had ontvangen van de 1e  medewerker. Niet dus.
Hij zou mij die link sturen en ik moest 4 stappen doorlopen en het GID nummer activeren, dat kon hij niet doen. Ik het het GID ook niet doorgegeven.

Dit is de mail (let voor al op het gemarkeerde deel)

 


Dus de link gevolgd en al na de 2e stap (b), ingelogd met mijn emailadres - zonder wachtwoord, nochtans zou ik 2x een wachtwoord (PX en HLN) moeten ingeven -  kreeg ik al bericht dat ik abonnee ben en kreeg de krant te zien.
 


Vervolgens deze mail
 


Waarom had ik nu eigenlijk dat GID nummer nodig?
Of heeft Proximus (of ​@Joel M) het ondertussen in orde gemaakt vanuit Proximus?


Enfin, het is nu opgelost.
En dank je wel, ​@Joel M !! 👍