Ik heb op 09/04/2020 een bestelling geplaatst van een iPhone xr rood +abonnement we zijn ondertussen de23ste en enkel al bevestigingmail gekregen voor de rest nog niets op my proximus staat je bestelling wordt binnenkort klaargemaakt maar hier ook nog geen verandering ik heb de dag dat ik besteld heb ook mijn identiteitskaart doorgemaild naar het verwezen email adres daar stond in maximum 6 werkende dagen maar tot op heden nog niets ontvangen van mail of sms of dergelijke had ook de dag van bestelling naar de klanten dienst gebeld en gevraagd wat de wachttijd was ongeveer en daar vertelde ze me dat ik maar geduldig moest zijn
Bladzijde 1 / 1
ben je vroeger nog klant geweest bij proximus ?
Heeft niemand je gecontacteerd ? Vreemd… ik zie het order geannuleerd staan met een verwijzing naar het verleden.
Zelf hebben we hier niet meer info over : wellicht kan onze klantendienst ahv je gegevens meer info vinden ? (080022800) en kan dit opgelost worden.
De betaling voor het toestel is nog niet uitgevoerd ? Enkel bevestiging bestelling ?
Excuses voor het ongemak.
vriendelijke groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.