Vraag

GSM niet geleverd door Bpost

  • 13 October 2023
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Beste,

Woensdag 4 oktober heb ik mijn nieuw gsm besteld. Deze ging maandag 9 oktober geleverd worden door BPost, we zijn vandaag 13 oktober en er is nog steeds geen spoor van GSM. Na talloze telefoontje ben ik teweten gekomen dat mijn gsm spoorloos is bij BPost. Ik als eindklant kan geen klacht indienen dus heb ik proximus gevraagd, zonder succes. Er werd mij gezegd dat ze een ticketje gingen aanmakken. Daar heb ik uiteraard niets aan en ben dan ook radeloos. Graag een actie van Proximus team.

Alvast bedankt.


4 reacties

@Sjulia Heeft u hem ondertussen al ontvangen? Wij hebben ook 4 oktober een GSM besteld die 9 oktober geleverd zou worden en deze is er nog steeds niet. Er staat wel dat hij aangekomen is bij Bpost maar dit al 3 weken.

Reputatie 7
Badge +3

@Sjulia , @Kamiel_V  Sjulia heeft deze in ontvangst genomen op 19/10. @Kamiel_V  deze van jou zou geleverd zijn 

06/10/2023 23:17

Arrived at carrier HUB - Home Delivery

Net hetzelfde probleem. Bpost is de GSM kwijt denk ik. Klacht ingediend via Proximus zoals Bpost zei maar nu hoor ik niets….ondertussen 800 EUR betaald voor niks. Hallo Proximus?

Reputatie 7
Badge +3

@Stever Er is gisteren hiervoor dossier 53580062 opgemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Zij gaan het verder onderzoeken/nakijken.Zij nemen erna zelf terug contact met u op.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer