Vraag

gsm met abonnement verkeerd leveradres

  • 27 November 2020
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

hallo

 

ik bestelde vandaag gsm met abonnement om te leveren in een proximus winkel.

ik geraak nergens binnen via de klantendienst

 

ik maak mijn proximus account aan om de bestelling te volgen en daar zie ik mijn oud adres opduiken voor de levering .

 

was vroeger klant op dit adres.

die gsm gaat daar toch niet geleverd worden ???

 

 


2 reacties

hier komt pas maandag iemand terug langs op het forum die van Proximus zelf is.

Mss morgen dan toch eens proberen op de helpdesk 0800 22 800 of ze je kunnen verder helpen om dit recht te zetten of anders via de bpost laten leveren door een tweed leveringsadres op te geven dat het uwe is.

Reputatie 7
Badge +3

@ninaaaaa Sorry voor de late reactie.Ik zie dat het order ondertussen geannuleerd is wegens verkeerde gegevens.Indien men wenst kan u de anvraag opnieuw doen online of via het gratis nummer 0800 22800.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer