Skip to main content

Ik heb op 26/06/23 een Samsung galaxy s23 met abbonement online besteld en €399 betaald. Orderbevestiging via mail ontvangen tot hier ging het goed

De volgende dag wou ik de status controleren via de link in de orderbevestiging ging dit niet. Via chat vroeg ik achter de status en toen liet de medewerker me weten dat er niets van een bestelling stond…. Ze kon niets terug vinden…

Ik gaf de ordernummer en daar vond ze niets van terug. Na een hele tijd met de chatdienst heeft een andere medewerker de order aangemaakt en gaf aan dat ik binnen drie werkdagen de gsm mocht verwachten.

De volgende dag vraag ik opnieuw achter de status en  konden ze me niets zeggen want het dossier moest nog worden behandeld. Vreemd aangezien een andere medewerker de dag ervoor het dossier had aangemaakt en drie dagen later ik mijn gsm zou mogen verwachten. Dus vroeg ik achter het nieuwe ordernummer, dit kon ze me ook niet geven. En toen vroeg ik maak dan een nieuwe zodat ik de bewijs kan ontvangen dat er eentje is besteld, hierop antwoorde ze dat ik dan opnieuw €399 zou moeten betalen voor een nieuw order te laten maken…

Ik dacht dat ze een grap maakte, blijkbaar niet. Dus de volgende dag weer het zelfde liedje status van mijn order kan weer niet worden gegeven voor iets dat is aangemaakt. Ze vragen me om geduld te hebben maar ondertussen is mijn nieuw abbonement al in werking sinds 1/07/23.

Ik wil gewoon de orderbevestiging en iemand die de status van mijn order kan meedelen

Jammer genoeg heb ik de andere berichten op het forum gelezen en het feit dat je ze elke dag moet spammen. Waarschijnlijk zal het posten ervoor zorgen dat dit sneller wordt behandeld aangezien iedereen dit kan lezen...

 

 

 

@Jackson.h 

er is een dossier in behandeling voor je bestelling

Ik heb de dossierbeheerder gevraagd het nodige te doen en je te informeren.

vriendelijke groeten

Tina


Hey Tina,

Ik vraag nu al enkele dagen achter een bewijs dat iemand ermee bezig is… want het nieuwe abbonement wordt wel aangerekend terwijl de gsm er nog niet is...


@Jackson.h 

Ik voeg deze info bij in het dossier van de dossierbeheerder, excuses voor de vertraging

Gelukkig heb je nog een ander toestel dat je kan gebruiken, niet? Onze systemen hebben zonder onderbreking in tijd verbruik van het abonnement geregistreerd.

we houden je op de hoogte.

Groetjes,

Tina


Reageer