Vraag

gsm


Beste 

Ik zou een nieuwe gsm nodig hebben .

Wij gingen een afspraak maken in de winkel maar we weten niet of wij oostende of brugge binnenmogen daarvoor .Weet u meer of niet ?

Mvg.


17 reacties

Reputatie 7
Badge +4

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_corona_support/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/coronavirus-proximus-helpt-je-door-de-crisis-heen.html

Al onze winkels zijn gesloten tot minimaal 19 april

&

https://bipt.be/operatoren/covid-19-informatie

https://bipt.be/operatoren/publication/mededeling-betreffende-de-mogelijkheid-telecomwinkels-onder-bepaalde-voorwaarden-voor-klanten-toegankelijk-te-stellen

De handelszaken en de winkels zijn gesloten, met uitzondering van : […] - de telecomwinkels met uitsluiting van winkels die enkel accessoires verkopen, maar enkel voor noodgevallen, waarbij ze slechts één klant per keer mogen ontvangen en dit op afspraak

 

Beste 

Ik zou een nieuwe gsm nodig hebben .

Wij gingen een afspraak maken in de winkel maar we weten niet of wij oostende of brugge binnenmogen daarvoor .Weet u meer of niet ?

Mvg.

online ene bestellen.

Reputatie 7
Badge +2

@mathisvl17 U kan een gsm-toestel ook online bestellen zoals Martin aanhaalde.Zie info link:https://www.proximus.be/nl/id_cr_device_finder/particulieren/toestellen/winkel.html  Groetjes,Joel

Hebben al geprobeerd maar lukt niet omdat ik minderjarig ben

Reputatie 7
Badge +4

@mathisvl17

kan de bestelling niet gebeuren door (groot)ouder? ik veronderstel dat de bestelling vastloopt op uw geboortedatum bij bestelling, correct?

eventueel kunt u indien een nieuwe gsm absoluut nodig hebt bv. ook bij ketens zoals Mediamarkt of Coolblue terecht (bv. betaling met bancontact zonder registratie met levering aan huis), maar er is inderdaad  wetgeving m.b.t.verkoop aan minderjarigen van toepassing 

https://www.mediamarkt.be/nl/category/_smartphone-509453.html

https://www.coolblue.be/nl/mobiele-telefoons/smartphones

Misschien best toch nog even wachten,  ik vermoed dat vanaf begin mei de maatregelen ietwat zullen versoepeld worden zodat bv. afspraak met een Proximus center mogelijk wordt (zie hierboven)

Succes

online moet je meerderjarig zijn en in een proximus center dan niet!

Reputatie 7
Badge +4

uiteraard … maar als er  bv. een (groot)ouder bij is ...

ja dat was niet duidelijk uit je antwoord, dan kan het ook online mist een (groot)ouder 

Reputatie 7
Badge +4

online dient de (goot)ouder te betalen, off line niet noodzakelijkerwijze (16 j versus 18j maakt een wettelijk verschil bv.) maar mijn advies is misschien toch best even te wachten … de beslissing ligt uiteraard bij de auteur en zijn (groot)ouder ... 

De (groot)ouders gaan dat zeker met plezier doen gezien de vervelende corona tijden :relaxed:

Reputatie 7
Badge +2

@mathisvl17 zoals @M_016 al aanhaalde de bestelling door de ouders laten uitvoeren omdat enkel een meerderjarige dit kan.Groetjes,Joel

 

@mathisvl17zoals @M_016 al aanhaalde de bestelling door de ouders laten uitvoeren omdat enkel een meerderjarige dit kan.Groetjes,Joel

Kan dat ook bij zon gsm met mijn bestaand abonement bv die iphone 8 van 49 euro

Reputatie 7
Badge +2

@mathisvl17 Eender welke persoon die meerderjarig is kan een bestelling uitvoeren via het web.Men moet kijken als het abonnement combineerbaar is met het toestel dat u wilt bestellen aan die prijs..Dat gaat u zien wanneer u de bestelling doet wat de mogelijkheden zijn.Groetjes, Joel

@mathisvl17 Eender welke persoon die meerderjarig is kan een bestelling uitvoeren via het web.Men moet kijken als het abonnement combineerbaar is met het toestel dat u wilt bestellen aan die prijs..Dat gaat u zien wanneer u de bestelling doet wat de mogelijkheden zijn.Groetjes, Joel

Wij hebben het geprobeerd maar dat moest door de beheerder gedaan worden ik heb het samen met mijn papa en stiefmama geprobeerd met alle 3 onze paspoorten maar we kregen 3 keer de melding dat we geen beheerder zijn

 

 

Reputatie 7
Badge +2

@mathisvl17 kan u via de profielgegevens doorgeven op wiens naam het bestaand abonnement staat en dit samen met het klantnummer , gsm-nummer en geboortedatum. Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

Er moet toch een beheerder zijn van het betrokken MyProximus-account (en GSM-nr abo)… 

@Proximus misschien in een privé-bericht niet op het publieke forum de betrokken info aan de auteur geven

@mathisvl17  info mb.t. klantnr & gsm-nr indien nog niet gedaan toevoegen aan uw login profiel  (uw avatar rechtsboven - wijzig profiel  - bewaar); dus zeker niet op dit publieke forum 

Succes

 

is nog gebeurd gisteren  dat er niet meer kon ingelogd worden als beheerder normaal wordt het account dan gewist en maak je dan een nieuw aan maar dat zullen de proxoimus medewerkers wel uitleggen indien dit moet geburen

Reageer