Beste,
Wij zijn een praktijk cardiologie, die eind mei 2023 verhuisd zijn. Verhuis werd reeds begin maart doorgegeven aan onze Bizz Experte, tot 4x werd een technieker ingeboekt. Steeds werd dit bevestigd via mail en via sms tot daags voordien. Steeds technieker afwezig, stond ingeboekt, doch geen technieker aan gekoppeld, probleem fiber, … Nu was er opnieuw een technieker ingeboekt op 17/08, bevestiging gisteren via mail en sms. Nu vandaag opnieuw een mail dat de afspraak wordt verplaatst naar 25/08. bij telefonisch contact met 0800 22 500 kreeg ik te horen dat de technieker die ingeboekt stond afwezig is en er blijkbaar nog een probleem zou zijn met de fiber???
twee weken geleden kregen wij een fiber technieker aan de deur die hier het fiberbakje (draden waren los gerepareerd heeft en een goed optic signaal had, hij had dit ook doorgegeven intern en aan de bizz experte die ons dossier opvolgt.
Daarnaast waarom boeken ze een technieker in die dan achteraf toch niet aanwezig is?
Ondermaatse service van Proximus.
En intussen hebben we geen vast internet en geen telefonie. Patienten kunnen ons al drie maanden niet bereiken.
Dank om dit intern eens te willen bekijken.
Ilse