Beantwoord

gefrustreerd en ontevreden over de onprofessionle tegenstrijdige antwoorden van de 0800

  • 9 July 2021
  • 7 reacties
  • 170 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

hallo 

 

 

10 dagen later, 7 x contact; verschillende tegenstrijdige antwoorden. en het probleem is nog steeds niet opgelost.

Van een kleine simpele issue is het een onprofessionele ingewikkelde tegenstrijdige gesprekken geworden. ipv met enkel zonder decoder te zitten, zit ik nu zelfs zonder WIFI booster  voor x aantal dagen . wat zal de volgende tegenstrijdige communicatie zijn !  zelfs geen verantwoordelijk om deftig het probleem op te lossen ! 

 

schandalig  is dit! hoe een vaste klant aan het lijntje gehouden wordt. en hoe men de lijn verbreekt zonder terug te bellen, en de volgende dag blijkt ,dat er niets gebeurt of verandert is . 

 

Grote frustratie  ! 

icon

Beste antwoord door Luc.M 12 July 2021, 11:16

Bekijk origineel

7 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

zodat de Prox forummedewerkers hier seffens mee verder aan de slag kunnen om te onderzoeken wat er juist aan de hand is.

Beste Martin

 

Bedankt, heb het aangevuld

Maar de klantendienst heeft er zo een chaos van gemaakt..

 

Ik probeerde een optie van mijn packt te verwijderen (11/06 reeds verwijderd) , maar met de chaos hebben ze mij deze terug bijgevoegd... nu krijg een foutmelding  "form temporary...." later terug te proberen.....kan het niet verwijderen!!! Geraak meer en meer gefrustreerd

ja en aangezien het nu al 17u45 is het bijna zeker dat het pas maandag zal zijn dat ze hier u nog kunnen verder helpen aangezien het zal moeilijk worden om de eventuele achterliggende nodige diensten te kunnen raadplegen en de Prox forummedewerkers in het weekend op het forum niet langskomen!

Reputatie 7
Badge +3

@DK.  Dag Mevrouw, dus zoals afgesproken. Het pack is opgeruimd 🙂 De levering zal aanstaande woensdag 14/7 plaatsvinden en uitgevoerd worden  door Bpost. Moest er ergens iets niet duidelijk zijn hoor ik dit van u. Groetjes Luc

 

Beste Luc.M

 

 

Super merci om het in handen genomen te hebben. 

mijn productlijst in my proximus is top in orde, mooi opgekuist.

vandaag alles mooi en goed ontvangen

communicatie : super duidelijk

alle mails, bevestiging, wijzigingen, bpost track and trace, allemaal top professioneeel inorde  en duidelijk en correct ontvangen, zonder een soep :D 

na lange trauma, ben ik onder de indruk hoe u alles netjes hebt opgekuist, geregeld op korte tijd.  

heel hartelijk dank voor het op een professionele manier op korte tijd ,zonder soep en aansleuren, het inorde gebracht hebt. 

MERCI

 

Live TV werkt,  maar mijn opgenomen en netflex is er geluid ,maar de scherm blijft grijs ..

even gelezen op de forum, en dat er een reset nodig is. uitgevoerd. en alles werkt :) alles inorde :)   

 

mvg

 

DK.

Reputatie 7
Badge +3

@DK.  Dank je wel voor de feedback. Ik heb @Luc.M hiervan op de hoogte gebracht. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@DK.  Merciekes  :blush:  Daar doen we het voor. Groetjes Luc

Reageer