Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
zodat de Prox forummedewerkers hier seffens mee verder aan de slag kunnen om te onderzoeken wat er juist aan de hand is.
Beste Martin
Bedankt, heb het aangevuld
Maar de klantendienst heeft er zo een chaos van gemaakt..
Ik probeerde een optie van mijn packt te verwijderen (11/06 reeds verwijderd) , maar met de chaos hebben ze mij deze terug bijgevoegd... nu krijg een foutmelding "form temporary...." later terug te proberen.....kan het niet verwijderen!!! Geraak meer en meer gefrustreerd
ja en aangezien het nu al 17u45 is het bijna zeker dat het pas maandag zal zijn dat ze hier u nog kunnen verder helpen aangezien het zal moeilijk worden om de eventuele achterliggende nodige diensten te kunnen raadplegen en de Prox forummedewerkers in het weekend op het forum niet langskomen!
@DK. Dag Mevrouw, dus zoals afgesproken. Het pack is opgeruimd De levering zal aanstaande woensdag 14/7 plaatsvinden en uitgevoerd worden door Bpost. Moest er ergens iets niet duidelijk zijn hoor ik dit van u. Groetjes Luc
Beste Luc.M
Super merci om het in handen genomen te hebben.
mijn productlijst in my proximus is top in orde, mooi opgekuist.
vandaag alles mooi en goed ontvangen
communicatie : super duidelijk
alle mails, bevestiging, wijzigingen, bpost track and trace, allemaal top professioneeel inorde en duidelijk en correct ontvangen, zonder een soep :D
na lange trauma, ben ik onder de indruk hoe u alles netjes hebt opgekuist, geregeld op korte tijd.
heel hartelijk dank voor het op een professionele manier op korte tijd ,zonder soep en aansleuren, het inorde gebracht hebt.
MERCI
Live TV werkt, maar mijn opgenomen en netflex is er geluid ,maar de scherm blijft grijs ..
even gelezen op de forum, en dat er een reset nodig is. uitgevoerd. en alles werkt alles inorde :)
mvg
DK.
@DK. Dank je wel voor de feedback. Ik heb @Luc.M hiervan op de hoogte gebracht. Groetjes, Antonella
@DK. Merciekes Daar doen we het voor. Groetjes Luc