Vraag

Geen updates over levering smartphone

  • 15 January 2023
  • 13 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo iedereen

Op 3 januari bestelde ik via de website van Proximus een nieuwe smartphone (OnePlus Nord 2T). Op de website staat heel duidelijk aangegeven dat er binnen de 2 dagen gratis geleverd wordt, maar dit blijkt absoluut niet het geval te zijn. Integendeel zelfs, aangezien de status van mijn levering nog steeds niet veranderd is sinds ik de bestelbevestiging ontvangen heb en ondertussen zijn we toch bijna 2 weken verder. Dit is zeer jammer, omdat ik ondertussen al bijna 20 jaar trouwe Proximus-klant ben en door Play&Gold een kortingscode had voor een Proximus-product. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik de smartphone dringend nodig heb aangezien mijn vorige het heeft begeven. Ik moet het voorlopig doen met een oude Nokia (niet eens een smartphone). Ik wil dus graag via deze wijze nagaan hoe lang ik nog op mijn smartphone zal moeten wachten, want dat het zo lang duurt, is echt niet normaal…

Misschien geef ik ook nog best mijn ordernummer door: R4WEBSHOP016554202

Hopelijk krijg ik snel meer duidelijkheid.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet
StrangeEntity


This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@StrangeEntity

inderdaad, raar, 

hoort de bestelling bij het gsm nr in je profiel?

Of heb je een ander klantennr?

kan je meer info invullen in je profiel aub?

groetjes

Tina

 

De bestelling hoort inderdaad bij het gsm-nummer in mijn profiel.
Alle gegevens die ik in mijn profiel kan invullen (en die relevant zijn), heb ik ook ingevuld. Voor zover ik weet heb ik geen klantennummer bij Proximus, ik heb enkel een Pay&Go-kaart bij jullie.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @StrangeEntity de zoekfunctie op basis van je naam, gsm-nummer en ordernummer geeft: ‘Geen resultaten gevonden’. Ik vrees dat je bestelling dus niet volledig in orde was. Zou je een nieuwe bestelling willen plaatsen, zodat we deze mee kunnen opvolgen? Groetjes, Heidi

@HeidiE Ik heb gisteren via de chat met een collega van u gepraat die mijn bestelling wel teruggevonden heeft, maar blijkbaar zou die “ergens blijven hangen zijn”. Hij/zij ging dit opvolgen. Daar zou ik vandaag of ten laatste morgen meer over weten. Ik hoop dat u ook begrijpt dat ik eerst mijn €400 terug wil zien vooraleer ik jullie opnieuw €400 om dan opnieuw het risico te lopen dat er opnieuw geen order gevonden wordt. €800 is voor de gemiddelde Belg (meer dan) de helft van een maandloon...

Reputatie 7
Badge +3

@StrangeEntity moest mijn collega je niet contacteren, mag je hier bij het klantprofiel je betaalreferentie invullen (veld ‘opmerkingen’) en dan kijken wij verder na!

@HeidiE Zal ik zeker doen, alvast bedankt.

@HeidiE
Nog altijd niets van uw collega gehoord… Was te verwachten... 🙄
In mijn profiel heb ik alle details van de verrichting ingevoerd (bij ‘Ticket’). Jullie zullen zien dat ik €274,99 heb betaald. De overige €125 werden met waardebons betaald.
Het wordt nu echt tijd dat ik eindelijk een concrete oplossing voorgeschoteld krijg.

@HeidiE 
Vandaag heb ik de smartphone, tot mijn verbazing, plots via Bpost geleverd gekregen. Dat probleem is (gelukkig) dus al van de baan. Jammer genoeg heb ik nu een ander probleem moeten vaststellen, namelijk dat de ‘Nord Buds’, die volgens jullie website duidelijk gratis geleverd worden bij de smartphone, niet geleverd werden. Aangezien dit een factor heeft gespeeld bij het maken van de beslissing om de smartphone bij Proximus te kopen en niet bij concurrentie, zou ik deze oortjes uiteraard ook nog graag ontvangen. Volgens een collega van u duurde het leveren van de smartphone langer omdat er geen voorraad meer geweest zou zijn. Zou dit misschien ook het geval kunnen zijn voor de ‘Nord Buds’. Ik hoop in ieder geval dat dit de reden is en dat het niet gaat om een vergetelheid van jullie medewerkers.

Alvast bedankt voor de hulp bij het grootste probleem. Nu hoop ik dat ik ook snel hulp krijg bij dit bijkomende probleem.

Ik voeg nog even een screenshot van jullie website toe om te laten zien dat de ‘Nord Buds’ wel degelijk gratis worden aangeboden bij aankoop van de smartphone.

Reputatie 7
Badge +4

OnePlus Nord 2T 5G 128 GB Green | Proximus

OnePlus actie: Actie geldig van 29/11/2022 t.e.m. 31/01/2023. Ga na de aankoop van uw smartphone naar promotions.activationboxx.com/oneplusNieuw venster om uw geschenk aan te vragen

OnePlus Promotions (activationboxx.com)

U dient dit via bovenstaande link met OnePlus deze buds aan te vragen (tot 31/1/23)

 

Reputatie 7
Badge +3

@StrangeEntity

OnePlus actie: Actie geldig van 29/11/2022 t.e.m. 31/01/2023. Ga na de aankoop van uw smartphone naar promotions.activationboxx.com/oneplus om uw geschenk aan te vragen.

Hoe werkt het?

1. Koop tussen 1 januari en 31 januari 2023 een OnePlus Nord 2T 5G bij KPN, Mobiel.nl, Simyo, Orange of Proximus.

2. Vul onderstaand formulier uiterlijk op 15 februari 2023 in.

3. Upload een scan of foto van het volledige aankoopbewijs. Zorg dat het toestel, de winkel van aankoop en de aankoopdatum duidelijk zichtbaar zijn.

4. Binnen twee werkdagen beoordelen we je registratie.

5. Binnen 60 dagen na goedkeuring ontvang je de OnePlus Nord Buds op het door jou opgegeven adres.

https://promotions.activationboxx.com/oneplus/2t-nordbuds 

 

Reputatie 7
Badge +3

@StrangeEntity onze leden @Pat52 en @M_016 hebben de info al gegeven waarvoor dank 👍  Groetjes,Joel

Bedankt voor jullie hulp! Ik moet dit over het hoofd gezien hebben bij de voorwaarden. Ondertussen is die aanvraag ook goedgekeurd. Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden!

Nogmaals bedankt!