Vraag

Geen technieker gezien op afgesproken dag.

  • 19 September 2022
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Beste,

Ik zit al een heel week-end met momenten zonder internet, Zaterdag heb ik eerst de test uitgevoerd op de website, die aangaf dat er problemen waren en er een technieker moest gecontacteerd worden, ik heb dan daarna naar het 0800 nummer gebeld, de dame aan de lijn kon duidelijk zien dat er een zware storing was, en heeft onmiddellijk een afspraak gemaakt om een technieker te sturen voor vandaag 19 september tussen 08u en 17 uur, ik heb dan al mijn plannen voor vandaag aangepast zodat ik thuis kon blijven, maar ik heb niemand gezien of gehoord! Voor mij dus een volledig verspilde dag.
Ik heb nu terug naar het 0800 nummer gebeld, en daar zij de computerstem dat er een oplossing voorzien is voor 20-09 om 16u30.
Ik had enkel de keuze om een statusupdate te krijgen met een sms bericht.
Is dit de normale gang van zaken? Kunnen jullie niet verwittigen als de technieker niet langs kan/hoeft te komen?
En wat als het niet had gepast voor morgen? ik zal er zijn, maar ik ga terug enkele zaken moeten uitstellen, zonder dat ik weet of ze morgen effectief langskomen en of ze dan binnen in huis moeten zijn of niet.
Zou het gewoon mogelijk zijn om iets meer inlichtingen te krijgen alstublieft.

Mvg,

Yves


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Yves De Wolf 

Goedemorgen, 

excuses voor de verwarring….

Er is waarschijnlijk een grote storing waar men aan werkt, aangezien je een automatische melding krijgt.

Ik informeer naar de stand van zaken en jou je op de hoogte.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Yves De Wolf 

Je aansluiting is inderdaad betrokken bij een grotere algemene storing, bij verschillende klanten.

In eerste instantie was je geboekt voor een interventie op je adres, tot bleek dat er meer klanten betrokken waren.

Ze hadden je moeten verwittigen, akkoord.

Zoals gemeld, wordt er aan gewerkt en het is voorzien dat het vanavond is opgelost.

Jij hoeft zelf niet aanwezig te zijn voor deze herstelling.

Ik heb je bericht doorgegeven aan de dienst storingen zodat ze op de hoogte zijn van de verwarring van het automatisch bandje.

Excuses voor de verwarring.

Groeten

Tina

Beste,

bedankt voor de snelle respons.

Vandaag heb ik een SMs ontvangen dat de storing pas morgen opgelost zal zijn.

Maar voor de moment heb ik niet te veel onderbrekingen, en kan ik jullie diensten gebruiken, dus voor mij is dat allemaal goed, het was gewoon niet duidelijk dat de techniekers niet bij mij hoefden te zijn.

kleine update:

Deze morgen een SMS om mede te delen dat de storing toch vandaag niet opgelost zal geraken, maar morgen tegen 16u30 is alles in orde.

En dan om 11 uur krijg ik een telefoon van een technieker van Proximus, om te zeggen dat hij onderweg is voor de interventie die ik aangevraagd heb, en hij moest wel degelijk metingen doen in ons huis.
Nu, per ongeluk had ik bijkomend verlof genomen omdat er een staking was bij het openbaar vervoer, anders hadden ze voor een gesloten deur gestaan.
De technieker heeft er een tweede collega moeten bijhalen, het probleem is nog niet opgelost, morgen komen ze terug met zwaarder materiaal.
Maar, morgen moeten ze niet meer bij ons binnen zijn, maar goed ook, want mijn verlof is op.

Die mannen hebben hun best gedaan he, daar ga je mij niet over horen klagen.
Maar ergens is er toch serieus iets misgelopen met jullie communicatie, het kan toch niet dat afspraken niet nagekomen worden, de sms'jes die niet juist zijn, en zelfs de informatie hier op het forum niet klopt, in dit era zou zoiets niet meer mogelijk mogen zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

@Yves De Wolf 

Ik heb het doorgegeven aan de betrokken diensten als feedback.

groeten

Tina

Reageer