Beste,
Ik zit al een heel week-end met momenten zonder internet, Zaterdag heb ik eerst de test uitgevoerd op de website, die aangaf dat er problemen waren en er een technieker moest gecontacteerd worden, ik heb dan daarna naar het 0800 nummer gebeld, de dame aan de lijn kon duidelijk zien dat er een zware storing was, en heeft onmiddellijk een afspraak gemaakt om een technieker te sturen voor vandaag 19 september tussen 08u en 17 uur, ik heb dan al mijn plannen voor vandaag aangepast zodat ik thuis kon blijven, maar ik heb niemand gezien of gehoord! Voor mij dus een volledig verspilde dag.
Ik heb nu terug naar het 0800 nummer gebeld, en daar zij de computerstem dat er een oplossing voorzien is voor 20-09 om 16u30.
Ik had enkel de keuze om een statusupdate te krijgen met een sms bericht.
Is dit de normale gang van zaken? Kunnen jullie niet verwittigen als de technieker niet langs kan/hoeft te komen?
En wat als het niet had gepast voor morgen? ik zal er zijn, maar ik ga terug enkele zaken moeten uitstellen, zonder dat ik weet of ze morgen effectief langskomen en of ze dan binnen in huis moeten zijn of niet.
Zou het gewoon mogelijk zijn om iets meer inlichtingen te krijgen alstublieft.
Mvg,
Yves