Vraag

GEEN INTERNET/TV na verhuis

  • 30 October 2023
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Ik ben 10 dagen geleden verhuisd. Ik heb deze verhuis LANG OP VOORHAND aangevraagd. de technieker die is langsgekomen kon de lijn niet aansluiten door problemen met de lijn (waarschijnlijk publieke deel). Ik heb ondertussen al 100 keer aan de lijn gehangen met de klantendienst en vroegste afspraak die ik kan krijgen is binnen een week, ondanks de escalaties. 

 

Ik werk van thuis en heb twee jonge kinderen die een week vakantie hebben; ben al JAREN klant en betaal een abonnement op TV en internet terwijl ik die niet geleverd krijg. De 4G router die ik heb gekregen is net voldoende om online te gaan maar laat me niet in staat om deftig calls te hebben. Ik wil NU een oplossing, vandaag of morgen.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@BenL Ik begrijp volkomen uw ongenoegen maar alles staat spijtig genoeg volgeboekt tot 6/11/23.Uw afspraak is 6/11/23 in de namiddag tussen 12u30 en 17u.Groetjes,Joel

 

 

Ondertussen midden november en zelfs nog geen nieuwe technieker gezien, ze dagen gewoon niet op. Bijna een maand zonder TV en internet. Dit is TE DROEVIG voor woorden.

 

 

September: Verhuis aangevraagd voor 21/10 maar technieker kan pas komen op 27/10

21/10: Verhuis en deactivatie internet & tv op oud adres

27/10: Technieker kan eindelijk langskomen maar stelt vast dat er geen signaal op kabel zit

27/10: Ik neem wederom contact op met Proximus om asap dit te fixen

30/10: Ik neem nogmaals contact op nadat ik pas op 07/11 nieuwe afspraak kan krijgen

31/10, 02/11, 03/11: ik contacteer proximus en vraag voor vroegere afspraak

07/11: Dag van afspraak maar technieker daagt niet op (ook geen communicatie)

07/11, 08/11: contact met Proximus en nieuwe afspraak voorgesteld 10/11

10/11: dag van afspraak maar niemand daagt op (en geen communicatie)

13/11: contact met proximus die me via chat gaat doorverbinden met afsprakendienst, na 6 uur lang elke 10min "We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?" te beantwoorden opgegeven

Reputatie 7
Badge +3

@BenL 

ai, ai, dat loopt niet goed… Excuses

Ik heb je bericht overgenomen en doorgegeven aan mijn coach om door te sturen naar dispatch

Ook krijgt dispatch rechtstreeks bericht met je verhaal voor opvolging/rechtzetting afspraken.

hopelijk snel positieve reacties!

groeten

Tina

Nog steeds geen updates?

Reputatie 7
Badge +3

@BenL Wij ontvingen nog geen antwoord van de desbetreffende dienst.Van zodra we antwoord ontvangen, zal dit onmiddellijk aan u overgemaakt worden..Oprechte excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer