Vraag

GEEN INTERNET EN OF TV maar ook geen tegemoetkoming in klantenservice

  • 7 December 2023
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1

Vorige week woensdag  29 november 2023 na een bezoekje van proximus aan de onderbuur valt alles weg . De diensten van PROXIMUS gecontacteerd sturen een technieker deze zeer vriendelijke mens stelt vast dat de draden door geknipt zijn of dergelijke, maar tot zijn spijt kan hij niets aanvangen.

We nemen contact op na een paar telefoontjes eigenlijk een degelijke stem die ons wil helpen daar wij juist onze telefoons nog hebben stelt deze voor een 4G router op te sturen .Nu een week later nog niets ontvangen nog steeds geen TV of INTERNET . Deze ochtend donderdag 07 dec 2023 gebeld met de vraag wat er is gebeurd of deze al opgestuurd is en plots word dit niet goedgekeurd . Nog zo een stomme vraag zijn jullie klant bij ons ????? .

De diensten komen pas 14 dec 2023 ? als ze al komen waarom worden de klanten van de ene keer doorverbonden naar Antwerpen vandaag naar Wilrijk . En welke service bieden jullie trouwe klanten ;

IK BEN AL BLIJ DAT IK NIET BEN INGEGAAN NAAR HET VOORSTEL MIJN PACK VAST TE LEGGEN VOOR 24 MAAND EN DAN VOOR 99 EUR EEN HP LAPTOP TE KRIJGEN !!!!!!!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@onzejan Ik heb vernomen van mijn collega’s dat je via onze sociale media kanalen contact hebt opgenomen en dat ze op dit moment ze volop bezig zijn met jouw dossier. Voor zover ik weet is de afspraak ondertussen ook ingeboekt en zal jouw dossier ook worden opgevolgd door onze collega’s van High Care.

Reputatie 1

Vandaag bezoek gehad van het PROXIMUS  team , een vroeg kerstgeschenk  DIKKE DANK U . 

Ondanks de moeilijke situatie toch oplossing gevonden . 

Reageer