Vraag

geen info bestelling

  • 26 April 2023
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Afgelopen zondag avond 23/04 een galaxy s23 inclusief abonnement besteld. Betaalt en geverifieerd met its me. Orderbevestiging ontvangen met daar in leverdatum 26/04. Sinds zondag avond niks meer gehoord. Gisteren 25/04 contact opgenomen via de chat. Eerste reactie, er is geen bestelling te vinden. Daarna ineens wel en er zou uiterlijk gisteren avond (25/04) een mail moeten komen met de verzend informatie. Niks ontvangen. Zojuist opnieuw contact opgenomen met de chat maar deze persoon kon helemaal niks vinden. Vaag verhaal dus maar wat nu? Ik bestel uiteraard niet voor niets een nieuwe telefoon... als ik dit had geweten had ik hem beter ergens anders besteld.


5 reacties

@Kevin02 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag Kevin, dossier 52490227 is lopende

Oke dus bestelling is wel bekend bij jullie?

Reputatie 7
Badge +3

@Kevin02 

er is reeds een 2de dossier opgestart. 1e dossier heeft geen oplossing gegeven.

Excuses voor het ongemak. In de meeste gevallen verlopen de bestelling wel vlot. 

We hopen spoedig zicht te hebben of op de bestelling of de terugbetaling. 

We hebben uitdrukkelijk gevraagd aan de dossierbeheerder om je op de hoogte te houden.

vriendelijke groeten

Tina

Oke. Het duurt wel lang eerlijk gezegd. Ik zie graag een oplossing tegemoet. Terugbetaling kan eventueel ook maar niet als dit weken gaat duren ik had namelijk wel graag een nieuwe telefoon😅. 

Reageer