Alles werkt correct behalve het feit dat de decoder V5c geen beeld geeft over HDMI, alle hulp instructies reeds gevolgd, verschillende TV’s en HDMI kabels geprobeerd.
Ik denk dan ook dat de HDMI uitgang van de decoder defect is. Hoe bekom ik het vlotst een nieuwe decoder?
Het vlotst is waarschijnlijk via helpdesk 0800 22 800 die kun je bereiken in het weekend daarentegen komen de prox medewerkers hier niet langs tijdens het weekend.
Decoder heb je ook al eens gereset waarschijnlijk en de stekker van de decoder zijn voedingsadapter ook al een 5sec uitgetrokken...
Alles werkt correct behalve het feit dat de decoder V5c geen beeld geeft over HDMI, alle hulp instructies reeds gevolgd, verschillende TV’s en HDMI kabels geprobeerd.
Ik denk dan ook dat de HDMI uitgang van de decoder defect is. Hoe bekom ik het vlotst een nieuwe decoder?
hi, heb je hiervoor al een neiuwe decoder ontvangen ?
anders kunne wij je een neiuwe toesturen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.