Foute inlichting aan de telefoon (0800-22800)

  • 15 September 2021
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Klantnummer 2126763

 

15/09/2002

36 minuten in de wacht. (080022800)
Peter gesproken. (09:30)

Wegens verkeerde inlichtingen een week geleden (VOOR het opsturen van een nieuwe modem en omzetten Familus → FLEX)

PX zei : gratis bellen binnen EU 

 

Nu staat er 1.99 open ?

Hij wil credit nota maken, maar kan pas bij factuur……
MAAAARRRRR Zal die medewerker dan hetzelfde zeggen als Peter ?
Moet ik dan weer 36 minuten in de wacht ?

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@B.M.  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord.
De optie op de vaste lijn “Free calls international” om na 17u en in het weekend gratis naar buitenlandse (EU) nummers te bellen was inbegrepen in Familus/Tuttimus. In Flex is deze optie niet inbegrepen, maar kan wel geactiveerd worden aan 2,50 euro per maand.
Je was hiervan blijkbaar niet op de hoogte gesteld bij de omschakeling naar Flex. Daarom heb ik eenmalig een rechtzetting opgemaakt voor de kost van 1,99 euro voor de internationale oproep. Deze is binnen enkele uren zichtbaar in MyProximus.

Groetjes,
Antonella

Reageer