Op 12/10/2021 verzocht ik per telefoon bij het Business Center om mijn business pack om te vormen naar een Flex abonnement.
Bij de ontvangst van de bevestiging van wijziging (Ref. R00000034012109023-1 stelde ik vast dat mijn vaste lijn niet vermeld werd.
Onmiddellijk heb ik terug telefonisch contact genomen met voornoemde dient om te melden dat de vaste lijn niet mocht opgezegd worden. Dit werd mij door de persoon aan de lijn bevestigd.
In de namiddag stelde ik echter vast dat mijn vaste lijn niet meer in dienst was.
Onmiddellijk nam ik opnieuw contact de uw dienst waar zij deze lijn opnieuw in dienst hebben gesteld, wat werd bevestigd met uw Ref. R000000110000K3DUN-1.
Met verwondering stelde ik daarop vast dat de weder indienststelling mij werd aangerekend aan € 59,00 (eenmalig).
Uiteindelijk heb ik deze lijn nooit opgezegd (ik heb die inmiddels meer dan 50 jaar !!! ) en verzoek u dan ook deze kost van weder indienststelling te willen annuleren.