Beantwoord

Flex pack met v5 decoder gekregen

  • 5 November 2020
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Hallo,

 

Vorig weekend flex pack geinstalleerd gekregen via technieker. Echter kregen wij de v5 compact decoder ipv de beloofde v7. Technieker zei dat deze nog in de testfase zat en niet aan iedereen werd meegeleverd. Ik heb dus op maandag zelf een v7 decoder besteld via de webshop.

Wat doe ik nu met de v5 decoder? Kan ik deze gewoon binnenbrengen in een proximus shop?

 

mvg

icon

Beste antwoord door Joel M 5 November 2020, 13:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Preacher Vanaf het ogenblik je de V7 decoder aangekregen en aangesloten hebt, dan geef je ons een seintje.Wij zeggen dan de V5 decoder op en bezorgen u via mail de nodige labels om deze gratis te versturen.Groetjes,Joel

@Preacher Vanaf het ogenblik je de V7 decoder aangekregen en aangesloten hebt, dan geef je ons een seintje.Wij zeggen dan de V5 decoder op en bezorgen u via mail de nodige labels om deze gratis te versturen.Groetjes,Joel

Hij is vandaag aangekomen en zonet aangesloten Joel :)

Reputatie 7
Badge +3

@Preacher Dossier 46704987 is hiervoor aangemaakt.Van zodra uw huidig order volledig verwerkt is dan kan men de V5 decoder opzeggen en u de labels bezorgen.De dossierbeheerder zal u dan op gsm contacteren van zodra het in orde is.Groetjes,Joel

Reageer