Vraag

flex met ps5 + apple tv betaald maar niets ontvangen

  • 13 April 2023
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Badge

Beste,

 

07/04 bestelling geplaatst voor flex pack met ps5 cadeau en apple tv ipv android box. Nu 13/04 nog steeds geen ps5 en apple tv ontvangen, maar wel het bedrag van 268€ betaald. Gisteren zou het packet moeten aankomen volgens jullie collega en er werd ook een ticket aangemaakt omdat de bestelling wel zichtbaar is bij jullie maar in het systeem staat het als niet betaald. Kan dit met spoed worden rechtgezet voor dat de ps5 niet meer op voorraad is want op het moment zijn ze wel op voorraad en als het nog weken gaat duren om dit recht te zetten wil ik gewoon mijn geld terug en de diensten per direct stopzetten.


8 reacties

@Sambal94 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het ook hier van zodra dit gebeurd is.

Badge

Bij deze mijn profiel is vandaag aangepast.

Reputatie 7
Badge +3

@Sambal94  Dag, er zijn voor jou vraag 2 dossiers lopende. Men neemt contact met u op.

Reputatie 7
Badge +3

@Sambal94  De Logistieke dienst laat weten dat dit order in orde is en dat de toestellen zullen geleverd worden. Datum is nog niet geweten vanwege de drukte.

Badge

Vreemd dat ik dit nergens kan opvolgen.

Badge

En als deze order in orde was zou ik toch vermoedelijk bevestigings emails ontvangen, dit is tot op heden nog niet gebeurd ..

Badge

Stand van zaken?

Reputatie 7
Badge +3

​​​​@Sambal94 de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Reageer