Skip to main content
Vraag

Flex klant + tv geschenk


Toon eerste bericht

  • Rising star
  • 5 december 2022
Martin schreef:

Inderdaad ik had deze gekozen 

om de stappen te controleren en daar komt geen melding dat die niet leverbaar is.

@Martin

Blijft dus mijn vraag, stel dat die Qled opnieuw tevoorschijn komt, hoe zeker ben ik dat ik die ook ga krijgen ?

De helpdesk mensen spreken elkaar voortdurend tegen, ik heb daar weinig vertrouwen in.


Martin
  • 5 december 2022

@Dmute16 In afwachting van een reactie van PX team-

Ja dat is alleen iemand van PX forumteam moderator die een officieel antwoord kan geven hierop, eventueel door het op te vragen aan de achterliggende dienst die daar verantwoordelijk voor is.  


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 6 december 2022

@Dmute16 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, ordernummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel