Vraag

Fiberinstallatie

  • 3 April 2023
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

@Proximusmedewerkers,

 

In mijn straat is reeds een tijdje geleden fiber aangelegd. De fiberkabel  ligt ook al in de garage van waaruit de glasvezelkabel verder naar binnen(living) kan gelegd worden. 

Wanneer kan ik een aansluiting verwachten of vanaf wanneer is dit mogelijk? Moet ik hiervoor zelf een afspraak maken? 

Of  gaat Proximus mij hiervoor zelf contacteren?

Gegevens : zie profiel

 

Mvg

 

Artie


4 reacties

Ondertussen al wat info wat op de PX site zelf vermeld staat 

Hoe verloopt de installatie voor een bestaande woning?

Glasvezelkabels worden wijk per wijk en straat voor straat gelegd. Om de installatie van fiber tot bij je thuis mogelijk te maken, zijn voorbereidende graaf- of gevelwerkzaamheden nodig. We doen er alles aan om de hinder tot een minimum te beperken en houden je doorlopend op de hoogte van de termijnen.

Wanneer de werken in je straat voltooid zijn, komt de glasvezelkabel discreet je huis binnen. Op dat ogenblik word je uitgenodigd om op de nieuwe technologie over te stappen en te genieten van alle voordelen van fiber. Zodra je hebt besteld, komt een van onze technici op de afgesproken dag thuis bij je langs om je fiberaansluitdoos te installeren.

Alles over de installatie

@Proximusmedewerkers,

 

In mijn straat is reeds een tijdje geleden fiber aangelegd. De fiberkabel  ligt ook al in de garage van waaruit de glasvezelkabel verder naar binnen(living) kan gelegd worden. 

Wanneer kan ik een aansluiting verwachten of vanaf wanneer is dit mogelijk? Moet ik hiervoor zelf een afspraak maken? 

Of  gaat Proximus mij hiervoor zelf contacteren?

Gegevens : zie profiel

 

Mvg

 

Artie

 

Oké Martin,

 

Heb destijds ingetekend bij Proximus en fiber ligt reeds binnen dus zal afwchten worden..😉

Mvg Artie

Reputatie 7
Badge +3

@Artie 

Ik heb je vraag doorgestuurd naar het Fiberteam

De dossiers melden inderdaad aanleg Fiber, maar de eindconstructie is nog niet klaar

ze gaan je contacteren als het wel kan

Groeten

Tina

@tina.b 

Oké, 

Bedankt voor de opvolging.  Fiber is niet dringend nodig wegens  huidige prima kwaliteit van de lijn maar ik  ben altijd te vinden voor  nieuwere techniek.

Mvg

Artie

Reageer