Skip to main content

Hoi,😀

 

Toch bizar maar best eens nakijken , nog steeds kunnen wij het/geen fiber pakket bestellen.

Dit ondanks dat de 2 hoofdkabels reeds klaar liggen in de technische ruimte.

Zelf checken levert steeds niets op.

 

Dus bij deze mijn vraag.

 

Bedankt alvast! 😎

Helaas .... ik probeer later eens met rook signalen ... 😔😔😔


Ter info: De reacties van Proximus moderator op dit publieke forum  zijn niet “in real time” en kan het soms enige werkdagen duren in functie bezetting en aantal berichten in de wachtrij.

Maar omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Tja…., ze zijn allemaal reeds op vakantie …… 😎😎😎


@JAN M. De kabels zijn inderdaad al binnen gebracht in de technische ruimte maar er zijn nog geen kabels getrokken naar de appartementen. Zolang dit niet gedaan is zal er nog geen verkoop mogelijk zijn. 

Je kan hier best eens voor informeren bij de syndicus.


Doet/kan proximus dit niet ! Ze breken toch opritten open en zo ? Toch bizar voor een klein kabeltje te trekken in een bestaande ruimte.

Met dank !

 

J.


Reageer