Vraag

Fiber aansluiting afwerken

  • 17 November 2022
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

In mei 2022 mijn aanvraag ingediend voor een nieuwe fiber installatie te Edelvalklaan 33/4, 2100 Deurne. Per 1 augustus heeft er een service monteur geprobeerd om de Fiber te installeren, maar na 4 uur nog steeds geen connectie. Per 1 december 2022 ga ik wonen te Edelvalklaan 33, 2100 Deurne. Reeds 2 maal een afspraak bekomen na 1 augustus. Hiervoor vakantie genomen, maar er toen telkens GEEN service monteur langsgekomen. Voor meer info raadpleeg Proximus shop te Bist 36, 2610 Wilrijk. 

Vraag: wat zijn jullie compensaties voor het feit dat de fiber installatie nog niet werkt en voor mijn 2 opgenomen vakantiedagen en er GEEN service monteur langskwam?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MVO vul je in het klantprofiel hier jullie gegevens verder aan, voor nazicht? Alvast bedankt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@MVO Ik heb uw info aangevuld aan het dossier 51497132.De dossierbeheerder is ermee bezig en gaat zelf nadien contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer