fiber

  • 28 January 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Heb proximus stoute mail gestuurd voor het niet afhandelen van fiber op de gestelde datum.
Nu een maand later krijg ik vandaag (28/01) mail dat op 31/01 fiber geinstalleerd wordt.
Verderop in deze mail lees ik dat ik bepaalde apparatuur niet op de voorziene datum heb binnengebracht en ik eerdaags daarvoor een faktuur zou ontvangen.
Ik zou weer een boze mail kunnen sturen ,  omdat dit toch onmogelijk is op deze manier uw klanten te behandelen zonder voorafgaande informatie, maar doe dit niet omdat dit zinloos is en er nooit reactie op komt.
Zou in contact willen komen met een leider van proximus maar weet niet hoe.
Bellen,mailen of chatten heeft geen enkele zin. Steeds andere persoon die nog van niets op de hoogte is.

 

 


2 reacties

@boni_01 Omdat de PX forummedewerkers (moderators) je zouden kunnen verder helpen maandag als ze hier terug langskomen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Reputatie 7
Badge +3

Dag @boni_01 er staat geen aanrekening klaar van huurapparatuur. Mocht je toch een factuur ontvangen, laat je ons hier maar iets weten en kijken wij het verder na. Groetjes, Heidi

Reageer