Dag @Tim Ervinck voor Epic gebruikers is er een aparte chatruimte, waar je de experts kan raadplegen: https://www.proximus.be/epic/nl/id_ce_shadow/make-it-epic/epic-combo/shadow.html Grt, Heidi
@Tim Ervinck
Beste,
graag je klantgegevens invullen in je profiel, zodat we dit verder kunnen navragen
groeten
Tina
ps en geef een seintje als t ingevuld is?
@Tim Ervinck
Beste,
graag je klantgegevens invullen in je profiel, zodat we dit verder kunnen navragen
groeten
Tina
ps en geef een seintje als t ingevuld is?
Beste Tina,
Ondertussen heeft een behulpzame collega via Epic Messenger mij alsnog aan de activatie mail kunnen helpen. Deze issue is voor mij opgelost.
Bedankt voor jouw reactie,
Mvg,
Tim
Hoi
Sinds gisteren hebben we thuis ook Epic Combo inc. shadow.
Kan iemand me hieraan helpen? Alvast bedankt!
Morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder te helpen.
@AntonellaD : Ik vermoed dat het iets te maken zal hebben met het niet ontvangen hebben van de activatiemail voor Shadow dat inbegrepen is in Epic.
@AntonellaD @familievandesype de activatiemail heb ik inmiddels ontvangen, ik wacht nu op de “GO” van Shadow zelf.
Beste,
Ik heb sinds een week Epic combo maar heb nog steeds niets vernomen van activatie voor mijn shadow account. Ik kan hier dus niet op inloggen.
Kunnen jullie mij helpen en een activatie link sturen aub?
Mvg
Niels
Dag @Niels Boghmans voor Epic gebruikers is er een eigen chatdienst: https://www.proximus.be/epic/nl/id_ce_shadow/makeitepic/epic-combo/shadow.html waar onze experts je kunnen verder helpen! Groetjes, Heidi
dag @HeidiE, dat heb ik gedaan maar krijg daar geen reactie
Vul je op je klantprofiel het klantnummer of telefoonnummer in @Niels Boghmans , dan laat ik het door hen even nakijken. ;)
@HeidiE done! Bedankt, ik kijk uit naar een oplossing!
@HeidiE heeft u hierover al nieuws? Via epic messenger nog steeds geen reactie. Via proximus support krijg ik ook geen oplossend antwoord.
alvast bedankt
Ik ben sinds vandaag epic combo, ook omwille van diene shadow eens te testen. Als ik zie dat iedereen dienen mail gewoon niet krijgt zal ik maar meteen de koe bij de horens moeten nemen .
Kzal maar meteen al vragen om het ook te checken voor mij en druk te zetten want tenslotte betalen we ervoor, zit in het pack dus ik wil ook dat alles snel in orde zal komen.
Of kunnen ze alleen sneller helpen via die chat? Of lukt het hier ook?.
Dat chat gedoe hug?
Int engels en ik kom op de shadow pagina zelf uit waar staat praat met experts??
Kunnen jullie vandaag dienen link al niet naar me toe sturen? Het moet via jullie eerst gebeuren als ik hier goed gelezen heb. Als ik zie sommigen na 3 weken nog geene link kregen hm, dat wil ik dus niet tegen komen .
Best gewoon wachten tot een Proximus forummedewerker hier reageert straks.
Best gewoon wachten tot een Proximus forummedewerker hier reageert straks.
Ok, khoop dat ze me snel kunnen helpen.
Want als de link er is mag je niet vergeten dat het nog een tijdjen kan duren eer shadow de boel gaat activeren.
Daarmee dat er tempo moet achter gestoken worden .
Aha, mail gekregen se, ze hebben mijn gebeden gehoord haha. Super.
Dikke pluim aan proximus in deze, ben van nature achterdochtig en vol ongeduld als ik iets nieuws kan hebben, is sterker dan mezelf.