Op 10 oktober vul ik via de website een aanvraag fiber installatie in. Echt, ik kreeg binnen een minuut een telefoon om een contract af te sluiten. Ik denk 'waaw, wat een snelle support'...
Er word aan de telefoon beloofd dat het ongeveer 3 weken zal duren. Dus efkes wachten... weken gaan voorbij. Ik hoor niks.
En dan begint de misserie. Ineens is mijn bestelling gecanceld. Geen idee waarom. Even bellen, er word een nieuwe aangemaakt. Weer weken gaan voorbij. Hoor ik aan de telefoon dat ze wachten op de concierge. Huh, hier is geen concierge. Dit is ons huis, volledig. Oh sorry, ik zal de bestelling opnieuw aanmaken. Waat, opnieuw... ja, is echt nodig... blabla bla. Maar ik volg het op zodat je snel aangesloten bent.
Dat is dan ook weer 2 maand geleden. Ondertussen nog geprobeerd via facebook. Ook weer 'we volgen het op'... ' we escaleren het naar de fiber afdeling' .... aleee, weeral vaal beloven, maar niks gebeurd er.
Momenteel krijg ik het gevoel dat ik alleen escalleer.
Het kastje van fiber hangt tegen mijn gevel. Mijn buurman is er op aangesloten ( op 3 weken tijd) en bij mij loopt het verkeerd. Toch wel om crazy te worden. Zonder overleg word er een kastje door je gevel geboord.
Alee soit, ik wil nog altijd fiber. Kan ik tenminste ook gebruik maken van dat lelijk bakje aan men gevel.
Dus ik zoek iemand van proximus, die nu eens echt zijn schouders onder mijn geval zet Die nu eens echt doet, wat hij beloofd, en me niet afwimpeld. Iemand die me kan vertellen wat er fout loopt, en waarom het zo lang duurt. Maar niet van die nikszeggende standaard slogans naar mijn hoofd gooit.
Wat kan ik nog doen? We zijn bijna een half jaar verder