Skip to main content

Beste ,

 

28/05 online een bestelling geplaatst van scarlett naar flex , eveneens een abotje voor men vrouw haar gsm gekozen en bijbehorende tv gekozen !

betaling ging vlotjes : 99 € betaald !

Vandaag gebeld met klantendienst , wist me te vertellen dat mijn bestelling was geannuleerd omwille van slechtwerkende it s me app : kan gebeuren!

 

Dan telefonisch alle rompslomp maar doorgegeven, telefonist ging alles in orde maken en zou een mailtje ontvangen om te bevestigen dan ! Geen mail gekregen , nog niet althans !  Hij vertelde me wel dat ik wel terug 99€ moest betalen voor de tv en dat de eerste 99 € terugbetaald zou worden ! Hoe gaat dit te werk ?

Wanneer krijg ik bevestiging van mijn reeds tweede bestelling ?

 

Hopend op een snel antwoord

mvg

 

Sven Vanderveken

 

@sven01 dossier 48324922 is in opvolging bij de achterliggende dienst, die jou verder zal contacteren! Groetjes, Heidi


Reageer