Vraag

Disney+ & Flex Pack


Beste,

 

Ik ben recent overgeschakeld naar een Flex Pack, op het moment dat ik overschakelde was hierin een jaar Disney+ inbegrepen. Nu ondertussen is alles goed geïnstalleerd, maar hebben wij nog steeds geen code of login ontvangen voor Disney+.

 

Groeten,

Sebastiaan


13 reacties

Ter info:Omdat je al internet in je pack had en geen nieuw internet abo afgesloten hebt, het is gewoon een overschakeling van je oud pack naar flex dat je gedaan hebt. 

Martin,

 

Neen. Ik ben een volledig nieuwe klant die de overstap heeft gemaakt van Telenet naar Proximus.

Ah sorry, dan wacht je best af tot een @Proximus Forummedewerker hier je bericht doorneemt om je hierbij verder te helpen.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten
____________________________________________________________________________

PS: Louter ter bijkomende info voor anderen die dit bericht lezen:

            De promotie van 1 jaar gratis Disney+ voor nieuwe internetklanten in een Flex pack is afgelopen op 02/05.
            Als je kiest voor de tv-bundel All Stars of All Stars & Sports krijg je hier wel nog 12 maanden toegang tot Disney+ bij.
            All Stars – Netflix + Disney+ + Movies & Series + Family | Proximus


    

Reputatie 7
Badge +3

@SLaloo Er werd geen voucher voor Disney+ gegenereerd op jouw klantnummer. Ik ga het verder voor je nakijken via dossiernummer 48112953. Zodra ik meer nieuws heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Bedankt @AntonellaD . Kan ik de status van dit dossier ergens raadplegen? Of heb jij ondertussen reeds een update hierover ontvangen?

 

Groeten,

Sebastiaan

Reputatie 7
Badge +3

@SLaloo Ik heb jouw dossier nog in behandeling en ben hierover in gesprek met collega’s van de bevoegde dienst. Het systeem heeft tot en met vandaag de tijd om automatisch een voucher te genereren. Mocht dit niet gebeuren, gaan we verder kijken voor een oplossing. Ik hou je in ieder geval op de hoogte. Groetjes, Antonella

Dag @AntonellaD, ter info ik heb geen link meer ontvangen.

 

grtoeten 

TUI: je zal pas maandag een reactie mogen verwachten aangezien de Prox Forummedewerkers tijdens het weekend niet langskomen.

Reputatie 7
Badge +2

@SLaloo 

antonella is op de hoogte en volgt verder op.

vriendelijke groeten

Tina

Hallo,

 

Is er al een update? Dit staat nu toch al eventjes open…

 

Groeten,

Sebastiaan 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @SLaloo het dossier staat nog in behandeling, we volgen het verder op! Zodra Antonella meer info heeft, brengt ze jou op de hoogte.Groetjes, Heidi

Ik heb deze middag de link gekregen voor activatie!

Thanks!

 

Groeten,

Sebastiaan

Reputatie 7
Badge +3

@SLaloo Ze hebben het probleem gisteren inderdaad opgelost. Ben blij dat je de link hebt ontvangen. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reageer