Skip to main content

Beste,

 

Ik ben recent overgeschakeld naar een Flex Pack, op het moment dat ik overschakelde was hierin een jaar Disney+ inbegrepen. Nu ondertussen is alles goed geïnstalleerd, maar hebben wij nog steeds geen code of login ontvangen voor Disney+.

 

Groeten,

Sebastiaan

Ter info:Omdat je al internet in je pack had en geen nieuw internet abo afgesloten hebt, het is gewoon een overschakeling van je oud pack naar flex dat je gedaan hebt. 


Martin,

 

Neen. Ik ben een volledig nieuwe klant die de overstap heeft gemaakt van Telenet naar Proximus.


Ah sorry, dan wacht je best af tot een @Proximus Forummedewerker hier je bericht doorneemt om je hierbij verder te helpen.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten
____________________________________________________________________________

PS: Louter ter bijkomende info voor anderen die dit bericht lezen:

            De promotie van 1 jaar gratis Disney+ voor nieuwe internetklanten in een Flex pack is afgelopen op 02/05.
            Als je kiest voor de tv-bundel All Stars of All Stars & Sports krijg je hier wel nog 12 maanden toegang tot Disney+ bij.
            All Stars – Netflix + Disney+ + Movies & Series + Family | Proximus


    


@SLaloo Er werd geen voucher voor Disney+ gegenereerd op jouw klantnummer. Ik ga het verder voor je nakijken via dossiernummer 48112953. Zodra ik meer nieuws heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella


Bedankt @AntonellaD . Kan ik de status van dit dossier ergens raadplegen? Of heb jij ondertussen reeds een update hierover ontvangen?

 

Groeten,

Sebastiaan


@SLaloo Ik heb jouw dossier nog in behandeling en ben hierover in gesprek met collega’s van de bevoegde dienst. Het systeem heeft tot en met vandaag de tijd om automatisch een voucher te genereren. Mocht dit niet gebeuren, gaan we verder kijken voor een oplossing. Ik hou je in ieder geval op de hoogte. Groetjes, Antonella


Dag @AntonellaD, ter info ik heb geen link meer ontvangen.

 

grtoeten 


TUI: je zal pas maandag een reactie mogen verwachten aangezien de Prox Forummedewerkers tijdens het weekend niet langskomen.


@SLaloo 

antonella is op de hoogte en volgt verder op.

vriendelijke groeten

Tina


Hallo,

 

Is er al een update? Dit staat nu toch al eventjes open…

 

Groeten,

Sebastiaan 


Dag @SLaloo het dossier staat nog in behandeling, we volgen het verder op! Zodra Antonella meer info heeft, brengt ze jou op de hoogte.Groetjes, Heidi


Ik heb deze middag de link gekregen voor activatie!

Thanks!

 

Groeten,

Sebastiaan


@SLaloo Ze hebben het probleem gisteren inderdaad opgelost. Ben blij dat je de link hebt ontvangen. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella


Beste,

 

Ik ben recent overgeschakeld naar een Flex Pack, op het moment dat ik overschakelde was hierin een jaar Disney+ inbegrepen. Nu ondertussen is alles goed geïnstalleerd, maar hebben wij nog steeds geen code of login ontvangen voor Disney+.

 

Groeten,

Sebastiaan

Hoi, hier hetzelfde probleem..

Al herhaalde malen co

Beste,

 

Ik ben recent overgeschakeld naar een Flex Pack, op het moment dat ik overschakelde was hierin een jaar Disney+ inbegrepen. Nu ondertussen is alles goed geïnstalleerd, maar hebben wij nog steeds geen code of login ontvangen voor Disney+.

 

Groeten,

Sebastiaan

 

ntact opgenomen met proximus, maar daar zeggen ze dat ze de code al n paar keer hebben doorgestuurd naar mn e-mail maar ik heb die nooit ontvangen..Zelfs per sms geprobeerd, maar tevergeefs.Sebastiana(v proximus) heeft ook al vanalles geprobeerd maar wil maar niet lukken. Gisteren zei ze dat ik zelf maar ns contact moest opnemen met Disney  ,wat ik dan ook maar ga doen..Het is erg raar allemaal want werd zelfs naar mn gmail gestuurd maar ook daar niks ontvangen.

Had gevraagd om me de code dan gewoon door te geven over de telefoon,dan kon ik hem handmatig invoeren maar blijkbaar mag dat niet..ik snap er in elk geval niks meer van.  


@Veryfunny  Dag, deze code is verzonden op 15/9 als een email op het, in je profielgebruikte, email adres. Kan zijn dat dit bij de spam terecht komt.  Groetjes Luc


Reageer