Op 17 juli heb ik 20 km gereden naar het filiaal van Turnhout om een vraagje over een instelling van mijn pas gekochte telefoon. Daar toegekomen zei een medewerker doodleuk dat ik het maar op Google moest opzoeken en dat als je een nieuwe auto koopt de garagist je ook niet leert auto rijden. Ik was compleet gechoqueerd, heb zoiets nog nooit meegemaakt. Als deze persoon nog lang in de winkel blijft staan gaat dit jullie veel klanten kosten. PS ik ben meer dan 20 jaar klant bij jullie.
Ter info: Pas morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum.
NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
&
ter info
Verbinden met mobiel internet | Proximus
Eventueel kunnen forumleden u ook verder helpen met uw vraag m.b.t. instelling X voor uw telefoon Y
ik denk dat het voor
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.