Recent gekozen voor Flex pack omdat dit samen met netflix voordeliger uitkwam. Ik heb even tevoren twee V6 decoders ontvangen maar bij het pack netflix kon ik kiezen voor een android decoder V7. Ik heb gekozen om één decoder V6 te vervangen door 1 decoder V7. Normaal heb ik recht op 2 decoders V7 maar omdat mijn echtgenote meestal de tweede TV gebruikt en ze gewoon is aan het menu van de V6 heb ik dus één V6 behouden. Nu moet ik dus die andere V6 terugsturen maar er was geen formulier bij de verzending van de V7 om dat te doen. Bovendien weet ik ook niet of men mij nu 3 decoders aanrekent. Hoe bekom ik dat factuur en hoe krijg ik info over de aanrekening. In My Proximus kan ik dat blijkbaar niet controleren. Is het nodig als je netflix kijkt via proximus om een wachtwoord in te stellen. Ik gebruik het niet op PC en heb geen smart Phone
morgen komen de Proximus forummedewerkers terug langs en zij kunnen de retourlabels voor het terugsturen van je V6 via mail opsturen. En kunnen zij ook natrekken wat er aan decoders nog gefactureerd wordt.
in de pack prijs flex zit één decoder inbegrepen en voor de tweede wordt er 6 Euro/maand aangerekend het speelt geen rol welk type decoders je hebt
In je vorig pack zal dat 8€ geweest zijn voor de 1ste decoder en voor je tweede decoder 6€/maand.
Bedankt Martin. Het is wel een V6 die ik terug wil sturen. Dit even om vergissingen te vermijden.
is aangemaakt en zou u een mail moeten ontvangen met ‘ bericht van wijziging’ als je volledig doorscrolt naar beneden zie je het label tot terugzending. Groetjes Luc
OK formulier ontvangen . Morgen gaat de V6 decoder binnen voor verzending bij een B post punt
Bedankt oor de service
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.