Hallo, op 29/9 heb ik via de proximus website een iPhone 13 besteld. Ik heb hiervan ook een bevestigingsmail ontvangen. Nu heb ik vandaag 2 medewerkers gehad van jullie klantendienst die lieten weten dat mijn order werd geannuleerd. Nadien zei een 3e medewerker dat mijn bestelling toch nog doorgaat.. Kan u ref R4WEBSHOP011983774 nakijken en mij informeren over de actuele stand van zaken? Alvast bedankt. Mvg S
Ondertussen heb ik een nieuwe bestelling geplaatst en deze is wel gelukt. Hoe kan ik bestelling R4WEBSHOP011983774 laten annuleren? Het dossier 49292101 mag dan ook afgesloten worden. Mvg S
Dag
Beste. Voor de zekerheid en om misverstanden te vermijden , de bestelling die ik geplaatst heb op 5/10 wordt geleverd op 8/10. Het is toch deze bestelling niet die u gaat laten annuleren he? (Roze iphone 13 - 128gb) want deze bestelling moet gewoon doorgaan (ref R4WEBSHOP012047654)
Kan u dit nog even nakijken en bevestigen?
Alvast bedankt.
Mvg S
Dag
Dank je wel voor de snelle bevestiging.
Nog een fijne dag verder.
Mvg Sira
Goedemorgen, kan u misschien juist nog nakijken wanneer bestelling R4WEBSHOP012047654 (iphone 13 pink) zal geleverd worden? Want de status staat sinds 5/10 op “uw pakket wordt klaar gemaakt” Alvast bedankt. Mvg
Bedankt voor uw reactie. Ik heb nog geen track & trace code ontvangen van bpost vandaar dat ik me afvraag of de levering wel zal doorgaan morgen. Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.