Vraag

Bestelling van gsm en nieuw abonnement

  • 14 November 2023
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Beste, ik heb gisteren een nieuwe gsm (iphone 15 pro) en abonnement op mijn simkaart besteld, maar ik zie ze niet op mijn producten (en ik betwijfel of ze vandaag geleverd worden, want de status van de bestelling is nog steeds hetzelfde). Toen ik contact opnam met Proximus, zeiden ze dat ze de bestelling ook niet konden zien. Ik ben naar uw winkel geweest en ook zij kunnen mijn bestelling niet zien. Wat is er aan de hand? 

 

En ik heb nog steeds geen abonnement op mijn simkaart, dus nu heb ik geen internet of kan ik niet eens bellen.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@berkcokol

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 Beste,

kan je je profiel aanvullen? Dan kunnen we dit nakijken.

Groeten

Tina

Dag Tina. Klaar.

Reputatie 7
Badge +3

@berkcokol Heeft u een ordernummer want op gsm-nummer 0470xxxx26 zie ik momenteel geen aanvraag lopende.Groetjes,Joel

Beste Joel,

 

Mijn order nummer is R4WEBSHOP021004066.

 

En ticket nummer is IM12384337.

 

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@berkcokol Ik heb klachtendossier 53538803 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan dit verder nakijken/onderzoeken.Zij nemen dan ook zelf terug contact met u op.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Reageer