Vraag

bestelling smartphone webshop

  • 26 July 2021
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Ik heb op 6 juli een smartphone met abbo besteld via de webshop. Na lang wachten besloten om toch zelf eens te bellen naar een stand van zaken. Blijkbaar was er een systeemfout gebeurd waardoor mijn bestelling werd geannulleerd. Na 50 telefoontjes uiteindelijk een nieuwe bestelling geplaats door de klantendienst op 16 juli ik heb zelf de afleverdatum i gesteld op dinsdag 20 juli.  Nu 10 dagen later en nog steeds geen nieuws de bestelstatus blijft staan bij toestel op voorraad. Nog eens 20 keer gebeld met klantendienst en daar zeggen ze geduld te hebben omdat Bpost met de overstromingen vertragingen oplopen?? Een natuurramp misbruiken in hun voordeel want ik heb tussentijds via zalando nog spullen besteld en deze waren op 2 dagen geleverd door Bpost.

 

Kan iemand mij nu eens duidelijk zeggen hoe het zit met deze bestelling??? Gaat deze nog door of wat is het probleem deze keer? Kan iemand mij een track and trace nummer bezorgen?? 

Ik vind het echt erg dat ik constant zelf moet vragen naar een stand van zaken en elke keer opnieuw niet word verder geholpen...

Bestelnummer: R000000110000J9DQC


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kha10 het lopende order werdafgewerkt en je toestel zal nog deze week opgestuurd worden. De Track&Trace volgt per mail. Groetjes, Heidi

Reageer