Skip to main content

Beste,

Deze week heb ik een bestelling geplaatst in jullie webshop met ref R4WEBSHOP012179993. Deze blijft al de hele tijd staan bij ‘bestelling ontvangen’. Dat terwijl volgens mij alle nodige documenten in orde zijn en de levertermijn van 2/3 dagen intussen verstreken is... De bestelling is vrij dringend gezien mijn huidige telefoon het begeven heeft… Graag had ik geweten wanneer ik mijn bestelling zou kunnen ontvangen?

Alvast bedankt,

Amber

FYI: Hier komt niemand meer langs die van Proximus zelf is, tijdens de weekends.

Je kan wel tijdens het weekend bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800 (Contacteer onze klantendienst | Proximus) en anders is het wachten tot maandag, in dit geval best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  


@Yokaltea 

levering is onderweg : volgens onze gegevens zal de transporteur leveren op 26-10.

groeten

Tina


Reageer