Vraag

Bestelling R4WEBSHOP006540592

  • 8 January 2020
  • 8 reacties
  • 603 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Hoi

Ik heb daarstraks mijn bestelling moeten voltooien en een leverdag en dergelijke moeten kiezen. Ik had gekozen voor 9 januari (morgen dus)

Ik vroeg me af, kan je ergens je bestelling volgen? Is er ergens een track and trace van? En krijg je een bericht van zodra deze verzonden is?

Ook wilde ik vragen of je je simkaart geleverd krijgt bij je smartphone als je een nieuwe klant bent en gekozen hebt om je nummer te behouden.

Alvast bedankt.

MVG

D.V


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag D. V,

Ik zie dat de levering gepland is voor 9 januari 2020.
Nu krijg je ook altijd een e-mail waar je de status van de bestelling kan volgen.
Bij de levering van het gsm-toestel zal ook de simkaart afgeleverd worden.
Mvg, KoenN

Dag KoenN

Bedankt voor de snelle reactie, alles is nu duidelijk voor mij.

MVG

D.V

Hallo ik heb gistere rond 16 uur bij proximus kortrijk bestelling gedaan voor iphone 13 pro met abbonement & ik heb alleen bevesteging mail gekregen dat mijn bestelling morgen tussn 8-17 uur aan komt maar kan nergens mijn bestelling volgen

normaal krijg je een mail van Bpost om de tracking op te volgen , kijk ook in je spam/junk folder of daar niets in terecht gekomen is.

Beste nergens vind ik iets terug behalve mijn bevesteging mail van proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Reza1352 Staat er ook geen link in de mail die u heeft ontvangen waarop u de bestelling kan opvolgen.Groetjes,Joel

Nee helemaal niks nergens is dit normaal of moet ik Nog wachten om een mail te krijgen ?

Reputatie 7
Badge +3

@Reza1352 Ik zie dat dit inmiddels in orde is. Groetjes, Antonella

Reageer