ik heb een telefoon besteld via jullie webshop
dit staat als "afgeleverd" maar de bestelling werd nooit geleverd
bpost weet dit en is een intern onderzoek gestart
ik kan blijkbaar zelf geen klacht indienen want jullie moeten dat als leverancier doen (?)
Ik krijg dus geen nieuws waar mijn pakket momenteel is, hoewel het betaald is
Dit kan nog een tijdje duren, heb ik de indruk, dus wat mij betreft is dit een bestelling waar ik geen behoefte meer aan heb
Ik koop online wel een ander toestel of ga naar de winkel
wat moet ik nu doen ? het geld is van mijn rekening, bpost heeft niet geleverd en geeft dat ook toe, maar ik kan geen klacht indienen want jullie moeten dat doen ? maar bpost heeft het toch als “afgeleverd” genoteerd, hoewel ze toegeven dat dat een vergissing was, en blijkbaar hebben jullie het ook zo doorgekregen
Hoe kan ik zo mijn geld terugkrijgen ?
bpost = slechte service. Al 4x naar de klantendienst gebeld en veel beloftes gehoord maar niemand belt mij terug en niemand kan mij helpen
een ontevreden klant