Vraag

bestelling niet gekregen

  • 19 November 2023
  • 11 reacties
  • 107 Bekeken

Beste, 

klantnummer: 33374***

op zondag 12 november heb ik een bestelling geplaatst, betreft iPhone 15 met abonnement.

Ik had het toestel al op 15 november moeten hebben, nog steeds niets gezien... 

Ik wordt ook steeds van het kaske naar de muur gestuurd, elke medewerker heeft wel een andere uitleg. 

Wat is er nu eigelijk wel aan de hand? is er toch geen stock?

Ik begin het een beetje beu te worden... 

 

mvg


11 reacties

betreft 

R4WEBSHOP020598***

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kimberley1989 ik maak dossier 53574081 voor nazicht door de juiste dienst, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

grappig... dit is al de zoveelste die mij dit wijsmaakt... pfff

nu is er op 17/11 een ticket aangemaakt, de ene collega zegt, oplossing binnen de 48 uur, deze zou mij ook terugbellen... rarara niets gehoord. De ander zegt, oplossing binne de 3 a 4 werkdagen. Nu zegt de derde, oplossing binnen de 10 werkdagen... mannekes... dit kan toch niet é

@HeidiE 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kimberley1989 IT-ticket IM12387696 is inderdaad al in behandeling, ook dossier 53574081  staat in opvolging. De bevoegde dienst zal je verder contacteren. Mvg, Heidi

@HeidiE hoelang nog 

@HeidiE dit is toch echt niet meer normaal... ondertussen woensdag ook al voorbij... wanneer komt er wat schot in de zaak... 

Reputatie 7
Badge +3

@kimberley1989 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Excuses alvast dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.De mensen van IT zijn volop bezig om tot een oplossing te komen.De dossierbeheerder volgt alles.verder op.Groetjes,Joel

@Joel M donderdag ook weer voorbij.. weer niets 

Reputatie 7
Badge +3

@kimberley1989 

dossierbeheerder is opnieuw gecontacteerd en coaches staan mee in copy in de hoop dat het vlotter zal gaan.

Escuses.  Het IT ticket is nog niet opgelost. 

Sorry, k heb nog geen info: maar ofwel krijg je je toestel ofwel krijg je jegeld terug als het order niet uitgevoerd kan worden.

Zo gebeurt het altijd.  Maar ik hoop natuurlijk dat je snel je toestel mag ontvangen.

Groeten

Tina

Reageer