Ik heb op 28/11 gsm met abo besteld en netjes betaald. Gsm levertijd 2 dagen. Geen nieuws niets. Chat met proximus werd meteen afgesloten na zeggen dat er een check moest gebeuren. Mr tot op heden niks. Iemand die dieper kan kijken? Beter annuleren. Heb dringend nieuwe gsm nodig
Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken, als ze de draad hier opnemen, en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Alles staat erin en deze post met meer info ;-)
eSIM klaar en 6 gemiste oproepen van
+32 2 235 40 00 maar nog geen change in levering gsm
via dossier 53651029 laat ik nakijken want alles lijkt in orde voor verzending.
Excuses voor de vertraging.
Groeten
Tina
volgens Track en Trace wordt het toestel vandaag geleverd.
Groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.