@pauline123 Dag Pauline, is het mogelijk om het ordernummer onder je profiel bij Ticket te zetten? Dank je wel
niemand dat duidelijk antwoord kan geven 🤬
dan gaat hij komen dan niet dan wel dan staat ie vast dan dit dan dat . Ik snap het niet meer !
Dag @pauline123 hiervoor zijn al 2 dossiers in behandeling. Onze diensten doen het nodige en houden je op de hoogte. Mvg, Heidi
Dag @pauline123 hiervoor zijn al 2 dossiers in behandeling. Onze diensten doen het nodige en houden je op de hoogte. Mvg, Heidi
en daarjuist zei een collega dat hij morgen wordt opgehaald en de dag nadien geleverd wordt . De 1ste aankoop is opeens “verdwenen “ nergens vinden ze iets trug en dan zeggen ze we gaan er een klacht opzetten het beste is om een nieuwe bestelling te doen . da doen we en nu is dat blijkbaar dossier 2 .. ik weet niet meer wat het probleem is en van jullie krijg ik verschillende antwoorden .
@pauline123
er zijn idd 2 dossiers open (ook ivm terugbetaling), maar op dit moment is er 1 bestelling die in behandeling is.
Terugbetaling van het eerste order is aangevraagd en ik hoop dat het snel wordt uitgevoerd.
Update: ik krijg bevestiging dat terugbetaling eerste order in uitvoering is.
mvg,
Tina
Hier ongeveer hetzelfde.. betaald en niets ontvangen... heb je intussen al iets gekregen @pauline123
Hier ongeveer hetzelfde.. betaald en niets ontvangen... heb je intussen al iets gekregen @pauline123
Hier ongeveer hetzelfde.. betaald en niets ontvangen... heb je intussen al iets gekregen @pauline123
Hey , ja ondertussen wel aangekregen maar de eerste bestelling vonden ze niets meer van dan opnieuw 1 moeten doen en betalen en dan was het in orde. heb wel het vorige geld terug ontvangen .
@kimberley1989
ik laat nakijken waarom het toestel nog niet verzonden is.
Groeten
Tina