bestelling gedaan & betaald maar geen bevesteging

  • 3 November 2023
  • 9 reacties
  • 139 Bekeken

Beste , 

Wij hebben op 31.10 een bestelling gedaan voor een iphone 15 met nieuw nummer  we hebben de betaling gedaan is ook van de rekening af . het enige dat wij hebben ontvangen is een orderbevesteging maar ook geen klantnummer . We hebben al gebeld maar niemand vind iets onder mijn gegevens . normaal stond er op binnen 2 dagen in huis maar we hebben nog niets vernomen . 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@pauline123  Dag Pauline, is het mogelijk om het ordernummer onder je profiel bij Ticket te zetten? Dank je wel

@pauline123  Dag Pauline, is het mogelijk om het ordernummer onder je profiel bij Ticket te zetten? Dank je wel

Voila toegevoegd 

niemand dat duidelijk antwoord kan geven 🤬

dan gaat hij komen dan niet dan wel dan staat ie vast dan dit dan dat . Ik snap het niet meer ! 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @pauline123 hiervoor zijn al 2 dossiers in behandeling. Onze diensten doen het nodige en houden je op de hoogte. Mvg, Heidi

Dag @pauline123 hiervoor zijn al 2 dossiers in behandeling. Onze diensten doen het nodige en houden je op de hoogte. Mvg, Heidi

en daarjuist zei een collega dat hij morgen wordt opgehaald en de dag nadien geleverd wordt . De 1ste aankoop is opeens “verdwenen “ nergens vinden ze iets trug en dan zeggen ze we gaan er een klacht opzetten het beste is om een nieuwe bestelling te doen . da doen we en nu is dat blijkbaar dossier 2 .. ik weet niet meer wat het probleem is en van jullie krijg ik verschillende antwoorden . 

Reputatie 7
Badge +3

@pauline123

er zijn idd 2 dossiers open (ook ivm terugbetaling), maar op dit moment is er 1 bestelling die in behandeling is.

Terugbetaling van het eerste order is aangevraagd en ik hoop dat het snel wordt uitgevoerd.

Update: ik krijg bevestiging dat terugbetaling eerste order in uitvoering is.  

mvg, 

Tina

 

Hier ongeveer hetzelfde.. betaald en niets ontvangen... heb je intussen al iets gekregen @pauline123 

Hier ongeveer hetzelfde.. betaald en niets ontvangen... heb je intussen al iets gekregen @pauline123 

Hier ongeveer hetzelfde.. betaald en niets ontvangen... heb je intussen al iets gekregen @pauline123 

Hey , ja ondertussen wel aangekregen maar de eerste bestelling vonden ze niets meer van dan opnieuw 1 moeten doen en betalen en dan was het in orde. heb wel het vorige geld terug ontvangen .

Reputatie 7
Badge +3

@kimberley1989 

ik laat nakijken waarom het toestel nog niet verzonden is.

Groeten

Tina

Reageer