Beantwoord

Bestelling Fiber aansluiting

  • 6 december 2020
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Beste,

Ik heb op 4 december een aanvraag ingedient voor een aansluiting op het fiber netwerk. Deze staat gepland op  9 december en ik heb hiervan een bevestiging gekregen via mail. Alleen als ik op de link klik om de status van de aanvraag te bekijken zie ik:

 

Is mijn bestelling nog in orde?

Ik kan mijn afspraken/bestellingen namelijk niet raadplegen in MyProximus “Er is een technische fout opgetreden.”.

 

Gr

Peter

icon

Beste antwoord door Martin 6 december 2020, 08:50

FYI: Maandag komen de ⌘-medewerkers hier terug langs op het forum en kunnen je inlichtingen geven over de stand van zaken hieromtrent ...

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

FYI: Maandag komen de ⌘-medewerkers hier terug langs op het forum en kunnen je inlichtingen geven over de stand van zaken hieromtrent ...

Ondertussen terug contact opgenomen met Proximus en alles blijkt in orde te zijn.