Order Number:
R000000110000K2WUU
Beste, ik heb een gsm besteld met bovenstaande ordernummer. Maar ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen. Evenmin info over leveren. Als ik mijn order online kijkt, staat de orderstatus altijd “wordt klaar gemaakt.” Ik wil weten is dit gsm op voorraad of dit is gewoon een pre-order? Moet ik wachten tot de toestel op voorraad zijn? Dan zal ik bevestigen e-mail kregen? Ook de levering adres op de orderstauts pagina is niet volledig. Ik zie geen bus nummer. Maar misschien in je system van logistiek staat wel? Maar met de billing adress zie ik wel volledig adress met bus nummer. Laat me het weten of hoe long zal deze doorlopen met de bestelling. Als dit te lang moet wachten, dan zal ik de bestelling annuleren, Ik koop ergens anders waar ze die gsm op voorraad hebben.
tot nu toe nog steeds geen nieuws over deze bestelling.
dank u voor uw antwoord. gisteren of twee dagen geleden was de gsm voor een korte periode weer op voorraad (deze stond op uw website). Ik heb het vier dagen geleden besteld. nog steeds geen voorraad. Ik begrijp het niet, moet je niet eerst de oude bestelling uitvoeren en dan nieuwe bestellingen aannemen? als dit te lang duurt, wil ik deze bestelling annuleren. reserveer het ergens anders.
Ik heb contact opgenomen met uw collega's via MyProximus-chat. en callcenter gisteren, eerste collega vertelde me over de betalingsmail die ik nooit heb ontvangen. en van het callcenter vertelde me ze dat ik moet wachten, ze hebben meer tijd nodig om de bestelling te verwerken. Ik vroeg ook naar de voorraad over deze telefoon. misschien is het niet op voorraad, daarom wordt het al zo lang verwerkt. ze vertelden me toen ik de bestelling plaatste, de voorraad is gegarandeerd. anders gaat de bestelling niet door. onmiddellijk zou worden geannuleerd. en vandaag weer, via chat, gaven ze me gewoon een nutteloos antwoord, mijn bestelling is in behandeling.
het lijkt erop dat deze Jessica meer details weet over deze bestelling. maar ze was niet meer online toen ik opnieuw inlogde op de chat. Ik heb nooit een e-mail of orderbevestiging ontvangen( spambox ook niet). slechts één “Confirmation of your modification” per e-mail.
gelieve mijn bestelling zo snel mogelijk te annuleren alsjeblieft, want ik wil mijn voicemail activeren. met deze aanvraag blijft onhold staan, kan ik mijn instellingen niet wijzigen. Bedankt.
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.