Op 3 jun bestelling gedaan.
We zijn nu meer dan 1 week verder en status staat nog altijd op “je pakket wordt klaargemaakt”. Wat is er aan de hand? Waarom duurt dit zolang.
Groeten,
Paul
Op 3 jun bestelling gedaan.
We zijn nu meer dan 1 week verder en status staat nog altijd op “je pakket wordt klaargemaakt”. Wat is er aan de hand? Waarom duurt dit zolang.
Groeten,
Paul
TUI: Iemand van Proximus zelf kan je maandag hier meer details over geven als ze terug langskomen op het forum.
Ik zal de aanvraag (dwz bestelling van abonnement en gsm) opnieuw doen.
Groeten,
Paul
onderstaande foutmelding krijg ik steeds opnieuw ( 20 minuten geleden)
foutmelding:
“momenteel kan je geen gecombineerd aanbod smartphone & abonnement online bestellen. We verwijderen het uit je winkelmandje”
foutmelding:
“je kan momenteel geen gecombineerd aanbod smartphone en abonnement online bestellen. winkelkarretje wordt leeggemaakt”.
Verkeerd toestel besteld 12 in plaats van 13 telefonisch rechtgezet maar ik blijf dit resultaat behouden :
Momenteel kan je geen gecombineerd aanbod smartphone & abonnement online bestellen. We verwijderen het uit je winkelmandje.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.