Skip to main content
Vraag

Bestelling 16/11 niet aangekregen.n

  • 27 November 2023
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Ik schrijf het bericht even op het forum daar ik al verschillende reacties en topics heb gelezen dat de moderators hier klantvriendelijker en behulpzame zijn dat aan de telefoon of in de shop.

Op 16/11 via een medewerker een aanpassing gedaan van mijn abonnement en een gsm besteld.

Tot zover alles in orde (ook voor de rest nooit problemen gehad!)

Maandag 20 november kreeg ik zowel email als een push melding van Bpost dat mijn levering onderweg was voor bezorging met de postbode.

Momenteel zit ik nog altijd op mijn toestel te wachten. Ook de status van het pakket veranderd niet meer.

Ik heb op 22 november een formulier van Bpost ontvangen van Proximus, om op eer in te vullen dat mijn pakket niet geleverd is. Deze heb ik ingevuld en direct doorgestuurd naar beide partijen. 

Er is een klachten dossier aangemaakt met nummer 53588478.

Nadat @Joel M mijn reactie op een andere post had gelezen zei hij dat ik via de shop mijn bestelling kan annuleren. 

Ik ben dan vrijdag direct naar de shop geweest en het probleem uitgelegd.

Medewerker was best bot en de bestelling werdt daar niet geannuleerd daar ik al een betaling gedaan had, en ik niet zeker kon zijn dat ik mijn betaling zou terug ontvangen.

Nu heb ik deze bestelling gedaan en het toestel gekozen voor de Black Friday deal van Samsung, waar ik het toestel aangekocht moet hebben tot en met vandaag... Ik zou dit zo graag in orde hebben.

 

Hopelijk kan iemand mij verder helpen!

 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MissStorm85  Ik heb je dossier geescaleerd naar de logisitieke dienst

@Luc.M , dank je wel!

Nu fingers crossed 😊

Ik hoop dat ik snel goed nieuws krijg.

Hallo @tina.b , 

Ik zag dat jij vandaag het meeste antwoord op het forum.

Its er toevallig al iets meer bekend over mijn dossier? Of hoe lang ik nog moet wachten 🙈

 

Groetjes Fanny 

Reputatie 7
Badge +3

@MissStorm85 Ik zie dat de dossierbeheerder er volop mee bezig is met uw vraag/probleem.Deze gaat ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Net contact opgenomen met de klantendienst.

Als het goed is, is het vorige toestel geblokkeerd, en zou ik deze week een nieuw toestel moeten ontvangen.

Wat ik wel ontzettend jammerlijk vindt en waar ik best wel boos om ben is dat ik dit toestel heb aangeschaft wegens de Black Friday deals, en dus bij Samsung een cashback kon aanvragen van €200, en dit nu niet mogelijk is omdat er een nieuwe aanvraag voor een toestel gedaan is.

Ik ben benieuwd of mijn toestel deze week aankomt!

We duimen.

Reputatie 7
Badge +3

@MissStorm85 Ik heb uwe feedback bijgevoegd aan uw lopend dossier 53607739.De dossierbeheerder zal het verder nakijken/opvolgen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer