Ik schrijf het bericht even op het forum daar ik al verschillende reacties en topics heb gelezen dat de moderators hier klantvriendelijker en behulpzame zijn dat aan de telefoon of in de shop.
Op 16/11 via een medewerker een aanpassing gedaan van mijn abonnement en een gsm besteld.
Tot zover alles in orde (ook voor de rest nooit problemen gehad!)
Maandag 20 november kreeg ik zowel email als een push melding van Bpost dat mijn levering onderweg was voor bezorging met de postbode.
Momenteel zit ik nog altijd op mijn toestel te wachten. Ook de status van het pakket veranderd niet meer.
Ik heb op 22 november een formulier van Bpost ontvangen van Proximus, om op eer in te vullen dat mijn pakket niet geleverd is. Deze heb ik ingevuld en direct doorgestuurd naar beide partijen.
Er is een klachten dossier aangemaakt met nummer 53588478.
Nadat
Ik ben dan vrijdag direct naar de shop geweest en het probleem uitgelegd.
Medewerker was best bot en de bestelling werdt daar niet geannuleerd daar ik al een betaling gedaan had, en ik niet zeker kon zijn dat ik mijn betaling zou terug ontvangen.
Nu heb ik deze bestelling gedaan en het toestel gekozen voor de Black Friday deal van Samsung, waar ik het toestel aangekocht moet hebben tot en met vandaag... Ik zou dit zo graag in orde hebben.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen!