Vraag

bestelde en betaalde iPhone 14 pro na 4 maand nog altijd niet verzonden…

  • 22 January 2023
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Bij de start van de pre-orders heb ik meteen een iPhone 14 pro besteld en betaald.

 

Bij de release kreeg ik elke week mooi een mailtje dat deze nog uitverkocht was en dat ik deze zo snel mogelijk ging krijgen…

In december heb ik deze nog altijd niet gekregen en stopte de mails over uitverkocht zijn. Ik heb toen meteen via alle mogelijke kanalen Proximus proberen te bereiken (hoe moeilijk kan het zijn om een bedrijf deftig te bereiken???), van kastje naar muur gestuurd en vaak hetzelfde verhaal mogen doen.

 

Telkens hetzelfde antwoord: er is een probleem, maar we maken een klachtendossier aan.

Op 5 januari (!!) eindelijk antwoord van het klachtendossier dat er een systeemfout geweest is en de bestelling opnieuw gestart is en ik de iPhone zo snel mogelijk zal ontvangen.

 

Sindsdien is het weer windstil, is er geen vooruitgang meer en krijg ik weer geen antwoorden op mijn vragen…

Het begint echt ABSURD te worden en mijn geduld is nu echt wel op.

 

ordernummer: R4WEBSHOP015396092

Klachtendossiernummer: 51812983

 

 


2 reacties

TIP: voor een vlottere afhandeling als de PX medewerkers hier de draad terug opnemen morgen : noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Reputatie 7
Badge +3

@Prohecy 

ik contacteer de dienst voor de toestellen opnieuw

we houden je op de hoogte

Groeten en excuses,

tina

Reageer