belachelijke dienstverlening

  • 18 maart 2020
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Ik had vandaag een afspraak na MAAANDEN dan kon installatie wel dan niet dan wel nu dus wel krijg ik gister een bevestigingsbericht dat ik vandaag een afspraak heb zit ik te wachten komt niemand opdagen ik bel naar de klantendienst zeggen ze mij dat geen technieker komt wegens corona!! Heeeeeeel fijn dat IKZELF ALWEER CONTACT MOET OPNEMEN OM TE WETEN WAAR IK STA!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

@Marinella.usai 

oh nee, men had ons nochtans beloofd om alle klanten te verwittigen.

Heel jammer dat het bij jou niet gelukt is. Excuses  :-(

Proximus doet nu inderdaad alleen hoognodige, prioritaire interventies.

Orders blijven onhold en klanten worden zo snel mogelijk opnieuw gecontacteerd.

Als we nu eens wisten hoe lang die opgelegde beperkingen zouden duren ???

Niemand weet het : met zijn allen in hetzelfde schuitje.  Ik had het liever anders gezien.

Sorry

groeten

Tina

 

Reageer