Skip to main content

Hallo,

Heb vandaag via telefonisch contact met proximus winkel in Wilrijk een android decoder besteld.

Dit ter vervanging van mijn oude v5 decoder

Nu zie ik bij bestelling dat ik 6€ moet bij betalen.

Is het nu mogelijk om deze oude decoder gewoon om te ruilen en deze terug te sturen?

Mvg.

Grietje

 
 

Normaal moet je daar niet voor betalen. Zou tog eens kontakt opnemen met klantendienst. 


 

Hallo,

Heb vandaag via telefonisch contact met proximus winkel in Wilrijk een android decoder besteld.

Dit ter vervanging van mijn oude v5 decoder

Nu zie ik bij bestelling dat ik 6€ moet bij betalen.

Is het nu mogelijk om deze oude decoder gewoon om te ruilen en deze terug te sturen?

Mvg.

Grietje

 
 

 

Als iemand van Prox forummedewerkers hier vandaag of morgen de draad opnemen,kunnen ze u hierbij verder helpen


@mclaren 

inderdaad : een decoder vervangen wil zeggen dat de oudere moet opgezegd worden 

Dat is blijkbaar nog niet gebeurd

Ik maak een dossier aan en doe het nodige.

groetjes

tina


Thx Tina 

Moet ik de oude decoder (v5) terugsturen, en naar welk adres?

 

Groetjes 


FYI: je zal de retourlabels ontvangen


@mclaren 

door lopend order van nieuw toestel kan ik het oude toestel nog niet opzeggen

ik zal je contacteren : bij opzeg krijg je een retourlabel waardoor de verzending gratis via bpost kan verlopen.

We houden je op de hoogte.

Groeten

Tina


Reageer