Ik zit al een hele tijd zonder internet of TV!!!!!!!!!! Al zeker een week, en niemand die me op de hoogte houdt>!@!@!!!!
Eerst bel ik naar Support en zeg hun dat er iets mis is met het signaal, ze vragen nota bene nog of er een ladder nodig is en zullen een technieker sturen.
En dan sturen ze TOCH een BINNENtechnieker, die ziet al direct dat er binnen niks scheelt. JAH! Dat wisten we al! Wat we nodig hebben is een buitenlasser!
Blijkt uiteindelijk dat Proximus een fout heeft gemaakt en een aansluiting via gevel moet vervangen door een aansluiting via kelder.
Een week later komt er een ploeg om de verbinding in de kelder aan te leggen (maar zonder mij op hoogte te houden)!
Maar er is mij NIETS gezegd! Intussen moet ik geld uitgeven aan een 4G verbinding!!
En Proximus vertikt het me op de hoogte te brengen!!!!!!!
Dit ruikt naar bewuste mushroom management: hou de klant zo lang mogelijk in het duister!!!!!!!!
Alles lijkt erop te wijzen dat hier vergissingen zijn begaan door Proximus.
Destijds wou Proximus me al glasvezel door de strot duwen (ik beschrijf het zo want toen ik vroeg of ze in ruil ook iets aan de server software gingen doen, zeiden ze direct JA maar ik WIST dat dit technisch niet kon).
Proximus is GENE VETTE! Het lijkt alsof telecom een vuile, keiharde wereld is.