Beantwoord

al 6 weken wachtende op sim kaarten en tv toestel

  • 23 January 2023
  • 12 reacties
  • 111 Bekeken

sinds 28/11 een contract afgesloten met proximus voor 

  • 4 gsm abo
  • internet en tv pack 
  • en de actie televisie toestel a 99 euro 
  • Vanaf het begin is hier van alles misgelopen , bij afsluiten van het contract telefonisch , heb ik mails gekregen om te bevestigen , dit is meteen ook gedaan . Hiervan heb ik bevestiging gekregen , de bestelde packs + gsm abo’s + tv toestel . Een afspraak gemaakt om het tv toestel te leveren op 17/12/22 . Niemand gezien , ook zouden de 4 sim kaarten hiermee geleverd worden . Vanaf 10/12 ben ik dubbele mailing beginnen krijgen , klantendienst hierover gebeld en meegekregen deze allen te negeren , het dossier stond gepland en is volledig in orde werd me telkens gezegd . Op 4 januari de technieker op bezoek gehad die het internet en tv pack kwam installeren ( is ok ) , hier heb ik trouwens eveneens daags voordien telefoon gekregen met de vraag “ waarom heb je de afspraak geannuleerd ? “ , dit heb ik helemaal nooit geannuleerd , dus duidelijk iets wat niet klopt , afspraak was eerst niet , dan weer wel terug te vinden , raar ????  Op 1 januari krijg ik mail dat mijn bestelling vervalt want ik heb niet gereageerd op de mails , wat niet mocht van de klantendienst wegens dubbele mailing ( onverklaarbaar voor hen ) en dossier staat correct ingepland bij ons . Na minstens 10 keer met klantendienst te bellen waar de sim kaarten + tv toestel blijven , kreeg ik verschillende antwoorden , post staat achter met levering , alles staat klaar om eerstdaags te vertrekken , niets van terug te vinden , tot , ga naar een proximus winkel en deze zullen u sim kaarten geven . Dus naar winkel gegaan , daar 3 uur !!!!!! staan wachten om uiteindelijk te moeten horen dat het niet gaat zoals me telefonisch werd meegegeven . ( dossiernr 51853957 , Charlotte Byl  ) , deze persoon heeft dit opgedragen , toen ik via mail aan haar liet weten dat het in de winkel niet gelukt was heeft ze geantwoord “ als na enkele dagen de sim kaarten nog niet zijn toegekomen , gelieve dit via mail te bevestigen zodat we nieuwe kunnen opsturen “ , dat heb ik dus ook gedaan , ook hier na 3 weken nog STEEDS geen enkele reactie mogen ontvangen . Vorige week woensdag dan nog maar eens met klantendienst gebeld , daar de boodschap “ meneer , hiervoor dient u niet bij ons te zijn  !!!! “ , persoon heeft een boodschap ingesproken bij een collega die me een der dagen zou contacteren , ondertussen 5 dagen verstreken en uiteraard NIETS gehoord . Via deze weg hoop ik EINDELIJK iets van respons te mogen ontvangen . 4 SIM kaarten kan toch niet zo moeilijk zijn , WEL ??? De actie met het tv toestel is uiteraard vervallen , echter IK HEB TIJDIG bevestigd , dus fout ligt NIET bij mij , met als gevolg dat ik RECHT heb op het toestel . ( dit ter info ) 
icon

Beste antwoord door Martin 23 January 2023, 13:04

Bekijk origineel

12 reacties

TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen wanneer ze hier de draad opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! 
Meld hier ook als dit gebeurd is.

martin , dank voor de info , is ondertussen gebeurd 

Reputatie 7
Badge +3

@Kurt j 

ik heb de verantwoordelijke dienst om meer uitleg gevraagd

hopelijk contacteren ze je snel

Excuses voor het ongemak.

Groeten

Tina

sinds 28/11 een contract afgesloten met proximus voor 

  • 4 gsm abo
  • internet en tv pack 
  • en de actie televisie toestel a 99 euro 
  • Vanaf het begin is hier van alles misgelopen , bij afsluiten van het contract telefonisch , heb ik mails gekregen om te bevestigen , dit is meteen ook gedaan . Hiervan heb ik bevestiging gekregen , de bestelde packs + gsm abo’s + tv toestel . Een afspraak gemaakt om het tv toestel te leveren op 17/12/22 . Niemand gezien , ook zouden de 4 sim kaarten hiermee geleverd worden . Vanaf 10/12 ben ik dubbele mailing beginnen krijgen , klantendienst hierover gebeld en meegekregen deze allen te negeren , het dossier stond gepland en is volledig in orde werd me telkens gezegd . Op 4 januari de technieker op bezoek gehad die het internet en tv pack kwam installeren ( is ok ) , hier heb ik trouwens eveneens daags voordien telefoon gekregen met de vraag “ waarom heb je de afspraak geannuleerd ? “ , dit heb ik helemaal nooit geannuleerd , dus duidelijk iets wat niet klopt , afspraak was eerst niet , dan weer wel terug te vinden , raar ????  Op 1 januari krijg ik mail dat mijn bestelling vervalt want ik heb niet gereageerd op de mails , wat niet mocht van de klantendienst wegens dubbele mailing ( onverklaarbaar voor hen ) en dossier staat correct ingepland bij ons . Na minstens 10 keer met klantendienst te bellen waar de sim kaarten + tv toestel blijven , kreeg ik verschillende antwoorden , post staat achter met levering , alles staat klaar om eerstdaags te vertrekken , niets van terug te vinden , tot , ga naar een proximus winkel en deze zullen u sim kaarten geven . Dus naar winkel gegaan , daar 3 uur !!!!!! staan wachten om uiteindelijk te moeten horen dat het niet gaat zoals me telefonisch werd meegegeven . ( dossiernr 51853957 , Charlotte Byl  ) , deze persoon heeft dit opgedragen , toen ik via mail aan haar liet weten dat het in de winkel niet gelukt was heeft ze geantwoord “ als na enkele dagen de sim kaarten nog niet zijn toegekomen , gelieve dit via mail te bevestigen zodat we nieuwe kunnen opsturen “ , dat heb ik dus ook gedaan , ook hier na 3 weken nog STEEDS geen enkele reactie mogen ontvangen . Vorige week woensdag dan nog maar eens met klantendienst gebeld , daar de boodschap “ meneer , hiervoor dient u niet bij ons te zijn  !!!! “ , persoon heeft een boodschap ingesproken bij een collega die me een der dagen zou contacteren , ondertussen 5 dagen verstreken en uiteraard NIETS gehoord . Via deze weg hoop ik EINDELIJK iets van respons te mogen ontvangen . 4 SIM kaarten kan toch niet zo moeilijk zijn , WEL ??? De actie met het tv toestel is uiteraard vervallen , echter IK HEB TIJDIG bevestigd , dus fout ligt NIET bij mij , met als gevolg dat ik RECHT heb op het toestel . ( dit ter info ) 

Idem bij mij …  gelijkaardig verhaal. Vertegenwoordiger ontelbare keren proberen bellen, voicemailberichten ingesproken, mails gestuurd … niks nada :’( Triestig 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @De blauwe Vlinder vul je ook je klantgegevens aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Ik heb dat ook voor...tvbijgepakt en nu een soep

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zupasmoka69 afspraak technieker staat in de planning op 30/01/2023 in de namiddag. Groetjes, Heidi

Dag @Zupasmoka69 afspraak technieker staat in de planning op 30/01/2023 in de namiddag. Groetjes, Heidi

 Dat hind ik gewoon erover..die tech is onnodig kheb hier alles en angesloten.enkel tv moet erbij en ik heb ao een digicorder van proximus...ik e8s toch sneler een tech want heb wel 100eur betaald dees maand e' khebal sinds voor nieuwjaar(nov) ergens 

Mijn tv ga al meer dan een maand ni, cloud services ook ni,pickx ok niet...myproximus wel ma daarop sta enkel mijn int plus mobile...sindsbegin problemen..en nu loop ik die tv aan99euro actie mis .....kvind het erg..storingen. Op mijn fibre snelheiden wat nu weer beter is en gsm gaat ook..mijn pickx app laat mij met mijn myproximus account geeft een foutmeldinge 403 en of 404 http errors..cloud ook, enop myproximus zegt ie dat ik tv heb maar zie niks en de digicorder initialiseerd niet..ik wil echt dat ze dit asap opslossen kwacht alnvan voor nieuwjaar...

Reputatie 7
Badge +3

@Zupasmoka69 ik maak dossier 51995782 voor de achterliggende dienst, die je verder zal contacteren. Onze excuses voor het ongemak.

sinds 28/11 een contract afgesloten met proximus voor 

  • 4 gsm abo
  • internet en tv pack 
  • en de actie televisie toestel a 99 euro 
  • Vanaf het begin is hier van alles misgelopen , bij afsluiten van het contract telefonisch , heb ik mails gekregen om te bevestigen , dit is meteen ook gedaan . Hiervan heb ik bevestiging gekregen , de bestelde packs + gsm abo’s + tv toestel . Een afspraak gemaakt om het tv toestel te leveren op 17/12/22 . Niemand gezien , ook zouden de 4 sim kaarten hiermee geleverd worden . Vanaf 10/12 ben ik dubbele mailing beginnen krijgen , klantendienst hierover gebeld en meegekregen deze allen te negeren , het dossier stond gepland en is volledig in orde werd me telkens gezegd . Op 4 januari de technieker op bezoek gehad die het internet en tv pack kwam installeren ( is ok ) , hier heb ik trouwens eveneens daags voordien telefoon gekregen met de vraag “ waarom heb je de afspraak geannuleerd ? “ , dit heb ik helemaal nooit geannuleerd , dus duidelijk iets wat niet klopt , afspraak was eerst niet , dan weer wel terug te vinden , raar ????  Op 1 januari krijg ik mail dat mijn bestelling vervalt want ik heb niet gereageerd op de mails , wat niet mocht van de klantendienst wegens dubbele mailing ( onverklaarbaar voor hen ) en dossier staat correct ingepland bij ons . Na minstens 10 keer met klantendienst te bellen waar de sim kaarten + tv toestel blijven , kreeg ik verschillende antwoorden , post staat achter met levering , alles staat klaar om eerstdaags te vertrekken , niets van terug te vinden , tot , ga naar een proximus winkel en deze zullen u sim kaarten geven . Dus naar winkel gegaan , daar 3 uur !!!!!! staan wachten om uiteindelijk te moeten horen dat het niet gaat zoals me telefonisch werd meegegeven . ( dossiernr 51853957 , Charlotte Byl  ) , deze persoon heeft dit opgedragen , toen ik via mail aan haar liet weten dat het in de winkel niet gelukt was heeft ze geantwoord “ als na enkele dagen de sim kaarten nog niet zijn toegekomen , gelieve dit via mail te bevestigen zodat we nieuwe kunnen opsturen “ , dat heb ik dus ook gedaan , ook hier na 3 weken nog STEEDS geen enkele reactie mogen ontvangen . Vorige week woensdag dan nog maar eens met klantendienst gebeld , daar de boodschap “ meneer , hiervoor dient u niet bij ons te zijn  !!!! “ , persoon heeft een boodschap ingesproken bij een collega die me een der dagen zou contacteren , ondertussen 5 dagen verstreken en uiteraard NIETS gehoord . Via deze weg hoop ik EINDELIJK iets van respons te mogen ontvangen . 4 SIM kaarten kan toch niet zo moeilijk zijn , WEL ??? De actie met het tv toestel is uiteraard vervallen , echter IK HEB TIJDIG bevestigd , dus fout ligt NIET bij mij , met als gevolg dat ik RECHT heb op het toestel . ( dit ter info ) 

ondertussen daags na post in forum telefoon gekregen , dinsdag 24/01 , dus nu wel reactie .

ik zou terug gecontacteerd worden binnen 2 werkdagen om een nieuwe update te krijgen of er eindelijk actie komt in het dossier want werd ge-escaleerd vorige week .

nu week nadien , niks meer gehoord ??  gaan we wederom enkele weken tegemoet waar ik aan het lijntje word gehouden ? 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kurt j ik voeg bovenstaande info toe als update aan het lopende dossier, zodat de dossierbeheerder je verder kan informeren. Groetjes, Heidi

Reageer